Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tar en liten paus i packandet...är så grymt shopping sugen, som vanligt när jag väl kommit igång och shoppat nåt igen

LIAM
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-07-26 15:13:41 följande:
    VAd är du sugen på att shoppa då??
    Åh jag vet inte...vad som helst, typ Liam behöver byxor, tröjor och t-shirts o pyret i magen behöver typ allt
    LIAM
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-07-26 15:23:29 följande:
    Ja då är det ju bara att välja och vraka. Jag tycker att nya NS kan komma snart.
    Jaaa, det borde det ju vara men jag hittar inget direkt, spanar mest runt på rean då jag inte direkt fastnat för Molos höst{#lang_emotions_sealed}

NS borde verkligen komma, är sugen på lite baggys och tröjor.
    LIAM
  • ängeln83

lillronya

Helt sjukt, men neej, bara dukati men den tröjan har jag redan köpt.
    Kan tänka mej lite pippisar till pyret men det väntar jag med att köpa tills det blir lite rea.

LIAM
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-07-26 15:40:58 följande:
    INte ens dessa tokfina stjärnorna? De är nog mina favvosar.
    Hum...joooo, nu när jag såg dom på din sötfis så blev jag sugen på dom{#lang_emotions_kiss}
    O dessutom var dom ju tok fina till dom army brallorna, har typ inget i garderoben som matchar till dom så dom hänger fortfarande kvar med lapp.
    LIAM
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-07-26 15:46:02 följande:
    Inte ska de hänga där med lapp!! Kan Liam ha rosa? Isf passar det jättebra till. Vi har haft de grå med rosa skjorta. Letade nu i fototna för jag visste att jag kommit på en bra kombo till. Här var den:
    Klart han kan ha rosa Han har nån enfärgad lila t-shirt den är nog också fin till.
    Men åååååh, jag älskar den där regnbågen, skulle göra vad som helst för en sån tröja. Har bunkrat den regnbågen i body och byxa till pyret
    LIAM
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-07-26 16:17:14 följande:
    Har du ingen sån då? JAg har två. Kan fundera lite på om jag behöver de båda.
    Nepp, har bara haft bodyn till Liam. Har letat tröjan länge men som vanligt kommer jag på det för sent
    Mmmmmmmhhh, du kan väl inboxa mej när du funderat klart{#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_wink}
    LIAM
  • ängeln83

Godkväll

Nu har jag äntligen packat klart, nästan iaf...resten tar jag imorgon.

Blir snart tokig på Liam här hemma, han har alltid älskat att bada, men helt plötsligt så tvär vägrar han, han gallskriker så fort jag nämner ordet bada, fattar verkligen inte varför. Han är inte direkt rolig att bråka med, han får ju sina utbrott och slutar andas titt som tätt, och hur kul är det att i princip behöva ta till våld för att få honom ren?

LIAM
  • ängeln83
    lillronya skrev 2009-07-26 21:31:55 följande:
    Funkar inte duschen? Alla kanske inte vill göra som bonnen här, men jag brukar stoppa trilskande barn i köksvasken. Bättre ganska ren där än inte ren alls.
    Naeh, duschen är ännu värre, sist gubben försökte trodde jag Liam skulle klösa sönder honom, han som aldrig slåss annars.

Kanske ska testa köksvasken då, som sagt, bättre ganska ren
    LIAM
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2009-07-26 21:31:32 följande:
    Testa att köpa nya badleksaker kanske? Vi köpte en jädrans massa plastdjur och tog bort de gamla och så vips fick vi tillbaka vår badunge igen
    Done that, men det  var ointressant, han vill alltid ha bilar med sej i badet men nu för tiden så får bilarna bada ensamma.
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14