Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

jojoa75 skrev 2009-07-16 15:23:35 följande:
    gillar inte nya FL-sättet att man kan visa en enskild medlems alla inlägg.. kommer nog att tömma hela mitt bg, eller är jag bara för nojig nu??
    Nej, jag håller med dig Gillar inte alls..
  • snigelina

Hej förresten! Har påbörjat min mapp i bildgalleriet nu.. {#lang_emotions_dreamer} Bara en kort bit på väg, men ändååå..

• snigelina

I mitt Stella-galleri finns en bild på en sur och nyklippt tjej. Ungefär 1,5 dm kortare hår.. {#lang_emotions_cry}

• snigelina
    JuliaochNelly skrev 2009-07-16 16:28:58 följande:
    åå suck å stön...började undra var min stjänrtunika tog vägen och ringde LLM och det visade sig att dom inte skickat den*suck* jaja hon bad och ursäkt och skulle skicka den idag. Skönt det jag trodde den var borta för dom skulle ju postat den för 1 1/2 vecka sen .
    Typiskt, men tur att den inte var borta. Jag har gjort likadant {#lang_emotions_embarassed} Fick ett köp nu i fredags, postade i måndags och igår efterlyste hon klänningen. Jag skrev att jag postat i måndags.. Idag mailade hon och den hade inte kommit än. Sen skulle jag packa några andra paket för att skicka och så låg klänningen där Skäms ju ihjäl.. {#lang_emotions_embarassed}{#lang_emotions_yell}
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-16 17:19:15 följande:
    Åhhh min bebis lever rövare just nu Nu är jag säker på att det är henne jag känner röra sig v.12+2 idag
    Åååh, vad mysigt! Det är så speciellt.. Mår du fortfarande bättre?
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-16 17:23:13 följande:
    Ja jag sitter här med ett urfånigt flin på läpparna just nu Nä mår rätt kasst, spytt varje dag sen i söndags men tror det beror mer på stressen över Maia än graviditeten...eller en blandning av båda.
    Ja, det har säkert med saken att göra. Du har väl säkert inte kunnat äta som du brukar på sjukhuset heller..

Hur mår Maia nu?
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-16 17:30:22 följande:
    Rastlös liten apa som vägrar uppföra sig alls...går runt o spottar överallt!!!! (är på jobbet o väntar på att f ska komma o hämta henne)
    Åh, jag förstår att hon blir rastlös. Hon behöver nog dinosar att leka med
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-07-16 18:00:05 följande:
    men vad är det för komplett GALNA priser??? 1200dkk för en anorack
    Jamen du får ju med en kompass. Det är ju coolt {#lang_emotions_cool}
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-07-16 18:05:39 följande:
     svindyrt. skulle jag ALDRIG få för mig att köpa. kostar jackan typ 1800svenska. hmpf den kompassen kan dom behålla vad fasiken ska man med den till
    Om man går vilse? Dessutom vill de ju att du ska kombinera den med underställ också
  • snigelina
    nikki2006 skrev 2009-07-16 18:12:55 följande:
    rymden tröja till Nikki den med 3 tryckknappar i varje sida och fåglarna med 2 knappar. jessie fick fågel klänningen och heldress rymden
    Roligt! Vill gärna se livebilder sen och främst på spacetröjan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14