Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LA Woman skrev 2009-07-22 16:23:28 följande:
    Jag vet, hon hade 86 förra året och den satt bra hela året så 92 eller möjligen 98 ska hon kunna ha....tror ju att det räcker med 92 ifs
    Okej, tänkte bara så det inte blev fel Min Stella kunde ha 98 hela förra vintern, hon blev fyra i april och var då 104 cm lång
  • snigelina
    Raihana skrev 2009-07-22 20:33:10 följande:
    Hej hopp i tråden!! En helt OT fråga, men hur länge sitter era barn i vagn, alltså upp i vilken ålder? Känns som mina slutade åka vagn väldigt tidigt när jag pratar med andra.
    Vi använder vagnen ibland, fast mest för att transportera grejer/varor på Men då kan det bli så att Stella lurar sig till att sitta när vi går till affären Hon är fyra..
  • snigelina
    Raihana skrev 2009-07-22 21:27:55 följande:
    Smart tjej
    Ja, fast det gör mig inget. Hon får väl åka vagn ibland då, sen om nån stör sig på det så är det deras problem Hon är så himla aktiv annars så det skadar henne knappast
  • snigelina
    THEA och Grodan skrev 2009-07-23 01:01:04 följande:
    Jag har i och för sig gamla kläder som varit Tildes med Babuschkor på Dom är ca 7 år gamla, från både Lindex och HM   Molo har härmat med andra ord
    Och vi har babushkatröjor från House of Lola från förra hösten..
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-23 12:54:44 följande:
    Nä det finns EN sjukdom som jag kämpat som bara den för att Maia ska få men inte fan får hon den då Hon har knappt 6 månader på sig...för inte vill jag att hon kommer hem o smittar nyfödd med koppor sen!!
    haha, det är hopplöst att jaga koppor. De får dem när de är redo, helt enkelt
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-24 11:44:09 följande:
    Vad ska BEBIS ha????? Jag är stensäker på att h*n kommer runt jul, vad behövs?? Jag behöver ha något pyttigt i strl.50-56 till den första månaden, sen har jag Mololurv i 56, det räcker i åkpåse va?? Vad tror ni om Lundmyrs vita kabelstickade overall i strl.50 eller 60 till första overall???
    Behöver h*n så mycket då? Min första är född i december och hon hade ingen overall öht
  • snigelina
    Quiet thoughts skrev 2009-07-24 17:15:53 följande:
    Det hopps vi alla men det verkar börjat en lång resa. Jag har bloggat i min blogg och där kan du läsa. Den finns i min sida här på FL.
    Men neeej Vad fruktansvärt! Har totalt missat att Lova var dålig.. usch {#lang_emotions_cry}
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-07-24 18:56:52 följande:
    fick besked från mysgrodan av 17 varor fanns 9 tom den ena lurven var slut
    Men näe Jag vågar inte hoppas på nånting alls då..
  • snigelina

Julia - Åååh, fiiina Nelly i overallen och luvorna! Tror tyvärr min unge vägrar väpnarluvorna, så jag tänker inte köpa nån utan att testa henne hårt med flower och kaninerna här hemma först

• snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 20:27:18 följande:
    Å har du niner i M?  Om det inte passar dina små damer så vet du var min inbox bor  
    Det är L
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14