Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

jojoa75 skrev 2009-08-01 11:46:41 följande:
    [citat]
    jodå, livet går vidare..Men saknar massor.. Hon var en av de människor som gjorde det verkligen roligt på jobbet, så det märks att hon inte är där. Hon fattas mig sjukt mycket.Men nu är det tom så att jag kan skratta åt nåt jag kommer på att hon sagt eller nåt vi gjort.Tycker det stämmer som Jaques Werup skrev:Jag har varit med om dig, jag kan aldrig förlora dig.Så är det ju verkligen, minnena kan ingen ta ifrån en..
    [/citat

Det måste vara tungt och saknaden stor *kram till dig*
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2009-08-01 11:53:58 följande:
    Någon som vet någon som har Didriksson, förutom LPL och Batinki?Måste ha nya mindre jackor till ungarna
    Ingen koll tyvärr. Underbara bilder i BT Glassbilderna är ju för härliga
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2009-08-01 12:01:04 följande:
    Glass är ingen favorit hon henne, det är för kallt.Men sonen älskar glass och har alltid gjort.Hmmm nåt annat förslag på skaljacka då, inte POP för de är såå tråkiga.
    Oliwer har nyligen börjat tycka om glass, innan ville han bara ha strutglassar så han kunde åta rånet. Gissa hur kladdigt det blev da

*springer till din inbox*
  • Fantastiska Skatt
    Raihana skrev 2009-08-03 00:00:53 följande:
    Somnade alla?
    I¨m alive
  • Fantastiska Skatt
    Raihana skrev 2009-08-03 00:07:58 följande:
    Sicken tur då! Sitta här mitt i natten alldeles själv.....
    nej men det går ju inte för sig
    Sitter och jobbar lite, ska snart sova ajg med
  • Fantastiska Skatt
    Raihana skrev 2009-08-03 00:20:53 följande:
    Och jag försöker hoppa men kommer inte ihåg password
    aj då...då får mn skapa nytt konto har dom inget "glömt lösenord, fyll i din mailadress så skickas den automatiskt"?

Har ju inga nya katvig leggings, men jag tycker man kan gå upp en storlek på de äldre utan problem om man inte har en riktig smalfis.

Nu ska jag släcka ner, snart morgon för denna mamman ju!!
  • Fantastiska Skatt

Halloj töser!!

Bubblan --- Vild änglar, är det närmsta Molo butiken från Odengatan/Valhallavägen sett? (Okey kanske inte rätt att fråga dig men ändå )

• Fantastiska Skatt
    LJ2 skrev 2009-08-03 15:48:27 följande:
    jag känner verkligen inte alls för o laga mat idag.. men ett måste tyvärr.. tips? helst inget stå vid spisen o kladda steka mat.. *brukar faktiskt laga riktig mat, steka, fixa, kladda mat till 95%* men idag känner jag inte för o stå vid spisen bara.. =((
    pizza, hemkörning

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-03 15:48:08 följande:
    Öh?    Ska du till Sthlm?
    Hahaha Skulle inte fråga då nej

Ja sticker upp inatt. Inköp tidigt imorgonbitti. Men med tanke på hur lång tid det tog sist när jag skulle möta dig för lite hopping vågar jag inte hoppas på att jag hinner till ngn affär Men kanske kanske man kan hinna sladda in 17.55 i nån grannbutik?!
  • Fantastiska Skatt

Iiiiiiii idag har regnbågsoverallen från Lilla Mirakel landat! Jobbigt att vänta på att få åka hem och riva och slita ju
    Oliwer kommer bli så himla glad

LJ2 skrev 2009-08-03 15:55:03 följande:
    ohh vad snällt!!! ja, vi hade med varmt.. i slutet av maj tror jag?? eller början av juni.. men sen bara regn regn regn..

o här finns inte hemkörning *vad jag vet* för liten håla
    Oj da T o m vi har hemkörning här och det är verkligen en bortglömd håla i skogen ... typ
    solouniko skrev 2009-08-03 15:56:13 följande:
    På onsdag ska lägnheten värderas, ååh vad spännande!  Och torsdag ska vi kika på hus, tjohooo!
    Ååå så spännande!! Lycka till!
    Smultronhjärta skrev 2009-08-03 15:57:12 följande:
    Goddag i tråden!Jag har varit på Gekås i detta otroligt dåliga väder och jag var ju lååångt ifrån ensam där om man säger så

Och jag sitter och väntar på det där enda lilla omdömet...såå surt med niohundranittionio omdömen
    Heej
    Hur mår bebis och mamman? Inte långt kvar nu va?
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-08-03 16:09:44 följande:
    Hej!Åh fina fina regnbågenHur är läget?Läs ovan för info om status men både jag och min gigantiska kula mår finfint- jag har då ingen liten söt mage som Stormis och Ängeln har och har inte heller haft..eller jo när jag var i vecka 9 eller nått
    Men hallihallå, du får vara lite rädd om dig *tycker allt*
    Skönt attt ni mår bra iaf
    Hehe nej du sådan där söt liten kula är nog få förunnat, det hade en annan i samband med att man plussade liksom
    Buttelina skrev 2009-08-03 16:15:09 följande:
    vilken strl var det du tog?? flowerpowermama beställde därifrån trorjag och fick hem en 07a... alltså den som är stor i strl
    Lägg av, det hoppas jag verkligen inte!! Det stod iaf att den var från 08 så är den inte det kommer jag bli surpuppa
    Tog 104.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14