Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

*anmäler mig*

• Fantastiska Skatt

Fast Hur Buttelina än gör nu så kommer det ju vara några som inte är nöjda då folk tydligt vill olika.

Tcker Pejo's förslag var vettigt om det går att posta länkarna vill säga, verkar ju vara det som strular

• Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-07-07 23:35:44 följande:
    nä det går inte att kopiera gamla länkarna och klistra in dom  då måste man skriva in alla för hand igensen blir det ju svårt att uppdatera när det kommer nya shoppar...
    Gha att du alltid ska vara klipskast da Ja det är klart, uppdatera går ju inte då, hmm jaa, skriva alla om igen eller blogg verkar återstå då?
  • Fantastiska Skatt

Butte--- Jag är nog hemma med sjukling imorgon och om han är lika off som idag kan jag hjälpa dig med länkar osv om du vill?!

• Fantastiska Skatt

Fantastiska Skatt skrev 2009-07-07 23:41:59 följande:

Butte--- Jag är nog hemma med sjukling imorgon och om han är lika off som idag kan jag hjälpa dig med länkar osv om du vill?!
    Eller det kanske redan är klart kom jag på eftersom du försökt lägga in dom *ko-ko-skattmamma*
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-07-07 23:47:28 följande:
    eller en sidotråd med länkaran. vi får rösta helt enkelt det verkade dock som om flest ville ha länkarna i ts...vi hör med pölsegummorna imorgon
    Det gör vi

Bäst att logga ur nu, kan bli en jobbig natt med feberknoppen. Go natt sötisar
  • Fantastiska Skatt
    snigelina skrev 2009-07-09 10:09:49 följande:
    Idag gick en välmatchad unge till dagis här Ibland kan vi få till det *s* Aqualeggings, pärlkjol och aquatröja m pärlärmar Nu är hon lämnad och jag funderar på att sova..
    Åååå det måste absolut vara fiiinaste tjej kombon ever!! *varför har jag ingen tös för*

Måårning på er!
  • Fantastiska Skatt
    snigelina skrev 2009-07-09 10:14:40 följande:
    Jaaa, det är så fint Tur att vi kan ha det nästa sommar också
    Duntoffla skrev 2009-07-09 10:16:08 följande:
    Morrn morrn!Har har vi börjat ställa klockan på 8.30. Det funkar inte att Noel sover tills han vaknar själv. Nattningarna är en mardröm. Usch! Vi hittar inga bra rutiner som funkar utan det är en kamp varje kväll Här öser regnet ner. Svärisarna skulle komma imorgon men bestämde sig att komma idag så snart är det slut på lugn och ro
    Åå du fick också en nice suprise så här på morgonkvisten Familjen droppar hit om en timme ungefär vilket jag inte alls var beredd på och sitter på jobbet.

Jobbigt med nattningen Vi tycks inte heller hitta vettiga rutiner till mega-morgontrötta Oliwer *jobbigt*
  • Fantastiska Skatt
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 10:20:16 följande:
    Åhhh har en sån J*VLA tandvärk så jag DÖÖÖÖÖR men om jag åker till tandläkaren så kan de väl ändå inte göra någonting?? jag menar, de kan ju inte röntga när jag är gravid???
    jo men det tror jag, ring och hör iaf
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2009-07-09 10:24:54 följande:
     Japp! Är Oliwer bråkig på kvällarna eller vill han bara inte sova? I vissa öron låter det kanske som ett lyxproblem med morgontrötta barn men det är inte kul att det tar 20 min att väcka Noel när det är dagisdags. Och 1½-2 timmar att natta Sa till sambon att vi måste börja gå upp tidigare på morgonen och sen ALLTID ha exakt samma rutin och tider på kvällarna. Problemet är ju att Noel vill gå ut ur sitt rum och jag får sitta och blockera dörren medan han gallskriker i örat på mig.
    Usch Hoppas ni hittar en lösning!!

Njae inte bråkig, blir helt inte tillräckligt trött i "vettig" tid eftersom han är så gryyyymt morgontrött (vilket INTE är ett lyxproblem!) Jag kan hålla på och buffa och försöka väcka honom en timme på morgonen innan jag får ta upp honom sovandes och sätta honom i knät. Middagsvilan går inte att ta bort för då somnar han ståendes vid 18 på em sover kanske 2-3 timmar och är vaken större delen av natten *pust*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14