Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

jompa skrev 2009-08-21 19:09:41 följande:
    Gud vad skönt det måste vara att höra det. Kan ju vara helt tvärtom i den åldern.Och många kan nog inte prata så med sin mamma någonsin.Fick mail från Cillen i går att hon fick hem en låda Molosar och där i låg mina två tröjor Så nu är pussel på väg hit.
    jag var där när hon packade upp den lådan.. hon var jätteglad för eran skull! Många plagg som fattats när stora lev kom o som folk beställt o blivit besvikna när de inte kom..
    Sa till henne att hon skulle maila bubblan direkt, hon blev ju jätteledsen när hennes pusselplagg inte kom innan.
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-08-21 19:13:45 följande:
    Ja det är jätteskönt. Båda de stora tjejerna är väldigt öppna mot mej och vi har lätt att prata om allt. Det är så himla skönt!Härligt med molosar!!
    mammadotter relation i den åldern är så speciell tycker jag.. eller iaf kommer jag ihåg det så..
  • jojoa75
    jompa skrev 2009-08-21 19:19:34 följande:
    ja det måste vara skönt för henne oxå att det folk beställt speciellt kommer, glad att sonen får sin röd gubbe tröja.
    Jag var där för att hämta grejor jag beställt, precis när jag betalat så kom jag på att men shit...
    Lucas tågtröja med svarta ärmar var inte med...
    Hon rotade runt o letade, sen kom "Lådan med de saknade molosarna"
    O där fanns Lucas tågtröja oxå!!!
    UNDERBART!!
    Han satt nämligen i tre kvart vid datorn o valde mellan tågprint, stjärnar, rändor eller svart på ärmarna... viktiga beslut...
  • jojoa75
    jompa skrev 2009-08-21 19:31:59 följande:
    Hihihi ja det är viktigt det där.Tågen fick bli med stjärnärmar här medan röd gubben fick bli med de svarta ärmarna. Gillar nog de tröjorna bäst, när ärmarna är enfärgade.
    Här blev det oxå svarta ärmar, jag ville det hela tiden, men nu fick han känna att han fick välja..

lillronya: usch ja, idag är det så mkt som barn gör så himla tidigt eller utsätts för för tidigt.. om man jämför med när vi var i den åldern..
  • jojoa75
    lillronya skrev 2009-08-21 19:52:46 följande:
    Ja det är den. Ville egentligen ha en enfärgad, men denna är också fin. Måste leta upp en långärmad katvigtröja att ha under bara. Men just nu står det still i huvudet..
    hmm har inte busloppan el mysgrodan kvar katvigar i den färgerna?
    Höstens miniapple kanske är fin under?
  • jojoa75
    Incommunicado skrev 2009-08-21 20:02:37 följande:
    njae den är så grällig med andra färger? Snyggare med enfärgat -tyckler jag. Mne enfärgad långärmad lila har nog inte katvig? Men det kanske fins annat där?Funderar på NS:www.funkybaby.se/nova-star-troja-pink-p-736.h...rosa kan man ju ha til även om mörklila hade varit klockrent. *fortsätter hjälpa till*
    ja det är sant..
    lillronya:
    men långärmad ljuslila midiapple från våren?
    hmm busloppan o mysgrodan hade inte..
    Freshmilk? Eleraff? Rackamaja? Hippo (eller nej förresten, då får du väl i en annan färg... )
    har en äldre långärmad enfärgad lila från katvig, men den köpte jag på rea typ när Emma var nyfödd, så den är nog helkörd att hitta.
    Katvigs nya fuchsia kanske?? busloppan har ju enfärgad sån.
  • jojoa75
    THEA och Grodan skrev 2009-08-21 23:48:49 följande:
    Tack Vi kämpar Men måste ärligt säga att blir det ingen till 2010 så är det tveksamt om det blir någon alls. Då nöjer vi nog oss med dom två fantastiska barn vi redan har...kanske
    håller tummarna
    Är på jobb o surfar lite...
  • jojoa75
    THEA och Grodan skrev 2009-08-22 01:55:31 följande:
    Inte bara jag som är vaken alltså Tack, vi tackar för alla tummar och tår

Men nu ska jag gå o sova, antar att du sover fortfarande.. jag är fortfarande vaken
  • jojoa75

åååh vilken söööt liten smultron/fiabiff/pölsebebis/Ida

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14