-
Okej ska fundera på det mer, får alltid separationsångest när det gäller mina molo-plaggMammatillO skrev 2009-09-12 22:56:29 följande:08.an
-
Det är ju 80 men de är enorma, är som 86MammatillO skrev 2009-09-12 23:07:00 följande:Haha jag med, men jag vågar mig inte på tradera sälj ännu! vad för storlek ?
lite tokigt
-
vad syndMammatillO skrev 2009-09-12 23:16:10 följande:tvivlar på att min kille som är 84 lång kan ha den hela vintern
får leta vidare
-
Tror ni man får bra för nya molo-kläder på T nu?
-
Stämde det att hummels overaller var stora?
Har en 1 åring som är 73,5 så en kortis, tror ni 80 kommer räcka hela vinter och är ni nöjda mer era overaller? -
Tack =)lillronya skrev 2009-09-17 08:32:40 följande:Jag är jättenöjd med vår! Anjelins är i 92 och hon kan ha den fortfarande. Hon är 90 cm.
Blir nog en 80 men så himla tveksam :-O
Någon som haft Polarn nya skaloverall, sugen på den men vet ej om man kommer använda funktionen. -
Funderar och funderar, Hummel är den slitstark. Dottern kryper fortfarande så behövs en rejäl overall plus den är smidig när hon lär sig gå. Sugen på 86 men då kanske den blir för stor och klumpig men inte räcker så värst länge............
-
Ingen som själv vet vilken storlek de hade i Hummel vid 1 års-ålder
Vad var det nu man fick till sin overall? -
Ingen som kan ge tips om vilken storlek i overall på Hummel man ska köpa till en 1 åring? Blir det för bökigt med en 86:a
Vad får man till
Jag vill på lagersalg men väntar på Molos
Underbara bilver i bt -
Ingen som kan ge tips om vilken storlek i overall på Hummel man ska köpa till en 1 åring? Blir det för bökigt med en 86:a
Vad får man till
Jag vill på lagersalg men väntar på Molos
Underbara bilver i bt