Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Ngn som beställt från trikiklo och vet vad det kostar ca?

• MejaKiZnic

Nu har jag bestämt mig, en rainbow åker då jag beställt en hummel både kul och tråkigt :-/

Jag vill också ha ett lurvset men massa annat som måste köpas

• MejaKiZnic
    Zvartaliljan skrev 2009-09-17 21:03:25 följande:
    F är fortfarande förundrad över alla kläder Maia har...sa precis "där måste ju vara typ 10.000kr därinne!!" ehrm....10(!) tusen??
    Den är i alla fall underbar
  • MejaKiZnic
    Buttelina skrev 2009-09-19 20:23:51 följande:
    tack
    Butte fick man en mössa till sin hummeloverall?

(hör frö mig att du hade skrivit det men kanske har fel )
  • MejaKiZnic
    Zvartaliljan skrev 2009-09-19 23:43:57 följande:
    snälla någon ta den på köp-nu för jag har inte råd just nu o står inte ut med o se den... www.tradera.com/Superfin-NY-MOLO-pyjamas-held...
    För liten
    Zvartaliljan skrev 2009-09-19 23:35:55 följande:
    du får ju en rånarluva o vantar till Annars borde väl Katvigs gamla grön/blå funka?
    Får se, behöver ngt tjockare till vintern
  • MejaKiZnic
    rply skrev 2009-09-20 19:40:23 följande:
    Hej! Ni verkar kunna molo rätt bra här inne, och jag funderar på en sån overall till min 2åriga dotter. Men vet inte strl? Hon är ungefär 86-87 cm lång. Och strl 92 i pop satt jätte bra, men fått höra att molo är jätte stora. Så tänkte ta lite hjälp av er :) Sen får ni gärna säga hur molo är i overall, har haft didrikssons förut men tycker dom är så stela :( Hade tänkt från början att köpa en pop, men velar nu och vill ha en molo istället.
    86 mitt tips
  • MejaKiZnic

Har också överskott i overaller, har en rainbow i 80 vart tycker ni jag ska lägga ut den T eller blocket?

Zvartaliljan skrev 2009-09-27 22:29:34 följande:
    GAAAAHHH!!! Kunde inte låta bli!!! Har ju letat efter den fina i evigheter o så dyker den upp nu när jag redan har 3 (kanske 4 med hummeln) overaller men med ett sånt köp-nu pris INKL. frakt så var det ju OMÖJLIGT att inte trycka!! www.tradera.com/MOLO-VINTEROVERALL-I-FINT-SKI...

Så fin
  • MejaKiZnic
    snigelina skrev 2009-09-27 22:57:08 följande:
    Hej alla! Tittar också in och beklagar mig lite.. Även jag ska göra min GBP-operation imorgon bitti.. Har sagt godnatt och hej då till barnen, de har varit helt galna ikväll, små skruttarna.. Halv fyra imorgon bitti (nåja, natt..) ringer klockan. Hua..
    Hoppas det går bra och lycka till!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14