-
oki=)..... dax å modilleranu då=).... tack så mkt=)Zvartaliljan skrev 2009-09-04 10:39:27 följande:Kallorna hade jag absolut gjort i en blanding av 50/50 sp och fp. Dopbebisen och tåget i mp.
-
liljan min champagnemouse verkar inte vilja stelna ngt iiof vbara varit inne 20 min.. men man brukar ju se lite på ytan då... kan man tillsätta mer gelatin i efterhand tro du??-... det borde ju gå tycker man...
-
har gelatinpulver... men inget sånt där snabbgelatin...Zvartaliljan skrev 2009-09-04 10:55:42 följande:Jo det tror jag du kan göra...du har inget färdigt gelatinpulver hemma?? Annars kan lite marsanpulver funka, o den extra vaniljsmaken gör ju inget då du ändå ska ha vaniljmousse till
detta ska man blöta upp i 1 msk vatten för 1 tsk gelatinpulver.. e det den du menar?? -
ska ja bara pulvra i eller ska ja göra som ja gkort innanlåta det svlla å sedan värma det lite så det smälter??Zvartaliljan skrev 2009-09-04 11:02:06 följande:ja det är det, testa med det
-
okidoki =) tacktack gumman=)Zvartaliljan skrev 2009-09-04 11:09:05 följande:gör som du gjort innan
hmmm ska blanda guldpulver med ren sprit för å få en färg... tro ni man kan ta bacardri razz.. lite jordgbbssmak med
-
www.tradera.com/Molo-overall-auktion_97778726 ingen som har budat på denna ens .... (obs inte min auktion)
-
hejhej.... är regnbågsoverallerna stora i stl?? molo?...
har ju två pop overellar till max till vintern men funderar på om han behöver ha en till i 86 eller då om de e stora en molo stl 80=)... han e ju 75 cm just nu..
-
liljan: va tro du är 800kr för en molo regnbåge nyskick bara använd nga ggr å tvättad en gång ett ok pris?? max har ju två pop overaller i stl 80 men funderar på om han behöver en till stl 80 i molo då eftersom de sägs att de e stora som stl 86 mer...han e ju 75 cm nu å vet ju inte hur mkt han kommer att växa...
-
ahh oki... ja denna finns ju i växj ö med så ja slipper ju frakten...Zvartaliljan skrev 2009-09-08 23:04:47 följande:ja det är helt ok pris...jag gav 575kr inkl.frakten från danmark för en begagnad så några hundra till för nyskick låter ju rimligt.hmmmm frågan e då om mna ehöver en... han kommer ju ha sina pop overaller först men frågan e ju om de räcker till vintern e slut.... max fyller ju 1 i slutet av okt....MejaKiZnic skrev 2009-09-08 23:03:07 följande:Min flicka var 75 cm på 11 månader och då drunkna hon i sin 80 dom är som 85:or
-
nikii: guud vilken fin småfolk overall.... finns den till kill med=) ngn?