Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

havsvind skrev 2009-08-30 21:49:20 följande:
    Får man nåt för lammen nufötiden el. det tåget har gått? (ny body och byxa)
    tro inte man får lika mkt som man fick för ett par mån sen..... tyvärr...
  • Greksmurfen
    havsvind skrev 2009-08-30 21:59:10 följande:
    Vad synd, får spara dom istället.
    .... det är vella alltid kul iof å ha till nästa bebbe=)..

letar febrilt efteter babybyxa till maxen i kaniner... SNÄLLA ngn om ni vet vart man kan få tag i ett par så skriv lr inboxa... e så sugen på ett par..
  • Greksmurfen

kan informera lite on influensan: =) har jobbar på infektion innan å när ja var å lämnade prover inom jobbet häromdagen så stötte jag på våran smittskyddsläkare.

han sa att detta har varit ett virus som funnits i över 50 år.. så vaccinering sak i första han inte bli till de äldre då de flesta av dem har redan varit utsatta för detta viruset sedan innan å är då immuna....
    glömde fråga om barnen=S... men vaccinering ska börja ske i slutet av sept sa han. vårdpersonal bla...... men vill med att maxen ska bli vaccinerad... han har ju haft 8 förkylningar på sina 10 mån levnadstid å falsk krupp på de senaste av dem.....

• Greksmurfen

lj2: vill du sms: a mig det ja ska leta efter imorn... har så mkt i huvvet åvill inte glömma....

hmm måste hitta mitt bankomatkort med.. den har fått vingar verkar det som....

• Greksmurfen

åh måste berätta om mitt fynd idag =)... var inne en sväng på vårt rödakorset å där hängde en så fin molo bodysuit =).....35 kr tro inte den har blivit använd det ser inte så ut iaf =)-...

• Greksmurfen
    melizza skrev 2009-08-31 22:09:09 följande:
    dem var jättefina....vill med ha bäbis så jag kan köpa såna fina suits
    hehe börjar med bli lite bebis sugen igen å maxen e ju bara 10 mån =D..... men har har ju redan stö 80 typ =S stora bebben...

imorn blir det till att shoppa mer weeeeeee...... kosta outlet å pop kläder mest =).... de har ju toppen priser där iaf =)...
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-08-31 22:27:25 följande:
    just babuscha/pusel tröjorna är små. Maias pusseltröja i 98 är på gränsen till henne, hade jag vetat hade jag beställt 110 till henne Tror detsamma gäller babuschka vad jag förstått.
    va synd =(....

du vet inte vart ja kan få tag i babybyxa med kaninerna ..letar överalt =( å blev ninjad på ett par på T =(......vill verkligen ha till maxen...
  • Greksmurfen

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-31 22:31:19 följande:

kanske på TS  där finns mycket fint
    har letat men hittar du så säg till på en gång ...... lite svårt å söka där ibland tycker ja =P
  • Greksmurfen

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-31 22:37:21 följande:

absolut vilken stl ?
    kolla ala ..=)... maxen ska vella ha 80-86 men e det större gör det inget... lr mindre då går det som knickers =).....
  • Greksmurfen

lj2: var tvungen å gå när ja ringde dej...... så jag bara tog en då du tutade upptaget =S å tog den röda..=Si stl 86 vill du inte ha den så lägger ja ut den på T lr ngt... lägger in en bild snart så snart maxen sussar å maten e klar ådet blir lite lugnt

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14