• Milliz

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

THEA och Grodan skrev 2009-07-26 14:16:58 följande:
    Hellooo F****n vad jag hatar gallsten Men annars är det bra Vad shoppas?  Är så dålig på att ta foto jusst nu, men får väl ta ett ryck och ta tag i det snart
    Hej!
    Usch för gallsten, det måste vara hemskt att ha det. Hoppas det blir bättre snart!
    Här shoppas inte mycket idag. Jag väntar på att lurvarna ska dyka upp.

Är det förresten någon som vet om retroblomman kommer som hjälmis?
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    kexchoklad skrev 2009-07-26 14:19:54 följande:
    Hej!Usch för gallsten, det måste vara hemskt att ha det. Hoppas det blir bättre snart!Här shoppas inte mycket idag. Jag väntar på att lurvarna ska dyka upp.Är det förresten någon som vet om retroblomman kommer som hjälmis?
    Jag shoppar inte mycket idag. skulle det förstås stå
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    THEA och Grodan skrev 2009-07-26 14:25:28 följande:
    Mmmmm, jag fick ju diagnosen i Onsdags efter en grytidig ambulansfärd till sjukhuset   ambulansföraren frågade om det inte gör ondare att föda barn och jag svarade ärligt nej Gallsten är mycket värre enligt mig, känns ju som om någon kör en kniv i magen på en Jag vill också se lurvar och mera nyheter, blev lite sugen på hummels overaller nu också Har en lila/orange i stl 98 men tror att den kommer att vara stor till Alex till vintern, så jag måååste nog köpa en overall i stl 92, och en röd jacka som passar till Katvig japan byxorna vi redan har
    Jag blev utredd för gallsten för några veckor sen men det var inte det som tur var. Det kan ibland kännas som säger att någon sticker in en kniv i magen och vrider om, men nu har det varit bra ganska länge, peppar peppar. Jo, Hummels overaller är fina, men vi kommer nog att köra på Molos denna vinter.

Japanbyxorna vilka är det?
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    THEA och Grodan skrev 2009-07-26 14:38:26 följande:
    Gråa med "japanprint", svåra att beskriva så jag slänger in en bild
    De var snygga!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz

Nu ska vi gå ut! cu

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    LJ2 skrev 2009-07-26 17:43:28 följande:
    är pärlplatteskorna stora i stl??
    LJ2 skrev 2009-07-26 17:37:43 följande:
    Hej hej allihopa.. spenderat heela dagen med familjen, o framförallt äldsta dottern.. jag o hon va iväg i typ 4 timmar i skogen vi har plockat blåbär!! o sen kantareller!! så precis ätit egen blåbärspaj med handplockade blåbär.. *mums*kanske har nåt kort på min telefon sen. lillan va sååå fin efter smakat paj.. o sen tvättade hon håret med blåbärshänder.. *suck*ska snart ta tag i o rensa min svamp.. tråkigt ju!! just det.. hur ofta ser man en orm när man e ute?? såå sällan ju. typ flera år sen jag såg en ute..såg en svart stor snok idag!! typ nästan en meter!! en kvart senare såg vi en huggorm!!! hur stor e den sannolikheten??? *coolt!* dottern missade huggormen, men vi fick kort på snoken iaf *fick myggbett precis uppe mellan skinkorna!!! när jag plockade blåbär, det kliar!!!!!*
    Vad mysigt det lät med en dag i skogen. Och så gott med en blåbärspaj på färska bär.. mums!! Här har det varit regningt idag så vi har bara varit ut en snabbis. Och så var min faster förbi med lite rabarber så jag har gjort en rabarberpaj. Huga för ormar. Är det något som får mig smått hysterisk så är det sånt. Tur att de är väldigt sällsynta här vi bor.

Pärlplatteskorna är stora i storlek!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Mawe123 skrev 2009-07-26 17:46:15 följande:
    Jag undrar också om molo skor, zapp skorna, hur är de?? I passform och storlek, små, eller?
    De är stora i storlek och ganska breda också.
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Pimm skrev 2009-07-26 17:58:07 följande:
    Jag minns inte storleken på M men jag funderar på om dom kan vara felmärkta, ser ut att vara typ 1-2 år i mina ögon? Min son är ju 1 år och dom är väl lagon inne i handen men så trånga i mudden och visst är han lite knubbig men inte extremt.Ångrar nästan att jag köpte den skarp gröna overallen för jag är ju helt såld på årets olivgröna, den färgen är "min" :) Kanske ska sälja den jag har och köpa årets Jag har en Miniature i knallgrönt också ...kallas Tant Grön..hihi
    Åh, jag som tycker att den skarpgröna är jättefin. Jag har köpt årets mossgröna till sonen och den är också fin, men jag tycker att den skarpgröna är finare
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    LJ2 skrev 2009-07-26 18:05:36 följande:
    hmm.. om de är stora kan ju inte hon ha dom.. nån som har typ.. 22 kanske hemma o kan mäta?? hur små finns??
    22=13,1cm
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    LJ2 skrev 2009-07-26 18:11:36 följande:
    haha.. jag hade en på 2 meter, en på 1,70 o så en bebis på bara 50-60cm nåt dock e jag livrädd för äckliga spindlar!! o getingar!!!
    Huga.. jag ryser bara jag tänker på det En kompis har en orm som är ca 50cm. En gång tog hon upp den och frågade om jag ville hålla i den. Jag sprang och gömde mig
    Elias 070202 Ella 080920
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14