Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Raihana skrev 2009-07-09 22:00:05 följande:
    Är väl int editt fel att jag är allergisk heller, plus att jag visste ju at tdu använder parfym medel eftersom vi redan disskuterat det här. Sa ju att jag inte hade någon överdel att ha till, men idag när paketet kom så hade Mini på sig Katvig rosa/vit randiga kläningen på sig och då såg jag ju att det var fint till!
    Känner mig nästan skyldig nu.. Den andra på en dag som tycker mina kläder e stinkisar {#lang_emotions_embarassed} Men vi lövar stinkis sköljmedel här liksom {#lang_emotions_heart}

Ja just de!! De tänkte jag inte på.. Men de e ju jättefint ihop ju
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Greksmurfen skrev 2009-07-09 22:02:09 följande:
    hehe min heter Aniss så ja relativt lika=P... hahha komiskt med bolliwood... ska höra med min andra hälft om det e ok att vi rymmer fältet..... HAHAHAHHAHA..........:) hmm vilken ide=P...max planerar ja å sätta på dagis i jan..alltså efter nästa molosalg... då MÅSTE man ju handla dubbelt upp=P..... har ju redan 2 overaller för att åka vagn till kommande vintern...å sen har han sin fleeceoverall... asså det här med barnklädes shopping e en dyyyyyyyyr hoppy eller hur=p....
    HISKELIGT dyr hobby

*öppnar morotsodling istället*
  • RååSa BuBBlan
    isako skrev 2009-07-09 22:02:39 följande:
    Ohh vill ni ha fler bebisar!! Fick för mig ni var "klara" Kom igen då kom igen!! Tänk  på alla suitar i strlk 50 & 56!!!! Japp japp.. men shit happens
    Jo de vill vi.. Frågan är mest bara NÄR vi ska klämma in det
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-07-09 22:05:23 följande:
    ha ha jag älskar också sköljmedel. Stor sorg nu när man måste använda minirisk som inte luktar något.
    Ja jag ääääälskar doften av sköljmedel i heeeela huset  
  • RååSa BuBBlan
    isako skrev 2009-07-09 22:07:02 följande:
    Har de rea på NS? HUr mycket gums? hahahah du o din morotsodling Vill snart smka lite morötter
    Snart e de fasiken dags o dra igång den  
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2009-07-09 22:09:01 följande:
    Nä nu går jag o sover. Måste ladda batterina för i morgon får smabon semester
    sov så gott
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-07-09 22:09:20 följande:
    Ååååh, samma här, jag är verkligen en sköljmedel missbrukare. Liams farmor klagar ALLTID på att han stinker
    Å men de luktar ju sååååå gott!! {#lang_emotions_sunny} Bäst är nog sköljmedel och utetorkade kläder!! Då luktar det helt otroligt gott!!
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-07-09 22:14:52 följande:
    Nån ifrån Varberg el. Falkenbergs trakterna här?Behöver lite tips på affärer värda att besöka
    Varberg har "en trappa ner" med Småfolk, en del fin rea sist jag va där

Sen har du "Mello" som har Molosar..

Finns ett skoj fik där åxå som har bla Villervalla och tror dom har NS åxå om jag inte minns fel {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan

Måååårning tjejer!!

Fick ett underbart sms när jag vaknade!!

Syrran som är gravid och olyckligt blev röda hund vaccinerad i tidig graviditet har varit hos läkaren i morse... Hon sa att risken va MYCKET liten för skador på barnet efter en vaccination och det va såååå bra att hon mår så förbaskat dålig!!

Å lilla kusinen!! {#lang_emotions_heart}

• RååSa BuBBlan
    snigelina skrev 2009-07-10 10:39:54 följande:
    Åh, jag ångrar också att jag inte köpt fler kik kid-klänningar. Vill ha färgglada som röd och cerise, det hade Stella gillat! Hoppas man kan hitta på T i höst, men det är väl tveksamt.. Stella har petrol, grön och svart. Fint, men lite tråkigt.
    Å jag e urless på mina   Tror vi använt dem en gång sen vi köpte dom, iofs har de vart aningens varmt för svart långärmad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14