Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-07-10 14:46:46 följande:
    ja den är fin va den rååsa. jag tänkte ha den till babuschka leggingsen
    Å de låter snyggt! Ser fram emot bild på det sen
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Helle skrev 2009-07-10 19:38:41 följande:
    Hej hopp! Nu har det blivit lite shopping. Softshell och blåa Katvig velourbyxor från Mysgrodan. Katvig gummistövlar, regnbågsbyxor och dukati-tröja från Bus & Rackartyg.Sen idag var jag i en närliggande stad och besökte en för mig ny butik (den har funnits innan). Där hittade jag orange-röda muddbyxor till Gustav. Sååå glad Lite stora, men kommer fungera bra i höst. Och hon hade massor av Molosar kvar från våren, som jag tidigare letat efter och även gammal Molo och Katvig från tidigare säsonger. T o m Kaninsuitar som så många här letat efter tidigare. Blev förvånad, men ska definitivt åka dit igen Nån annan som shoppar nåt kul?
    Ååååå ingen kanin 92:a måntro? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan

Jag o gubben har suttit o diskuterat Molosar å vet ni vad!!

HELA Bubblans växalåda åååååker {#lang_emotions_cry}  Fy tusan va de känns hemskt!! ALLA fina prickar man samlat på sig, buuuuääää!!!

• RååSa BuBBlan
    Helle skrev 2009-07-10 20:31:27 följande:
    Jag kollade faktiskt storlekarna, men 86 var den största som jag kunde se. Men det fanns i stort sett alla andra storlekar.
    Attans!!   Ser du en 92:a suit så skrik i min gb e ru söt!!
  • RååSa BuBBlan
    gambia90 skrev 2009-07-10 20:33:30 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 20:32:58 följande: why?
    Annars kan jag glömma höstens helt!!  Jag har massor jag vill ha av höstens å ska jag ha det får jag sponsra med försäljning = växalådan ryker
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-10 20:34:31 följande:
    Vad är det du säger? Vad menas? Vafalls?
    Jag får inte handla mer höstisar om jag inte sponsrar dem "själv" å han gick direkt på växalådan
    Busbellan skrev 2009-07-10 20:34:40 följande:
    Va, varför??Men ska det ut på T, så skrik innan är du snäll
    Hans argument är att jag köper inte ett plagg till så länge ungen har kläder upp till strlk 116 här hemma, hon har ju inte ens vuxit ur baby 92 än!
    Morty skrev 2009-07-10 20:35:15 följande:
    I'm in chock!!!Brukar ni sitta och diskutera molosar??
    *snyft* Mina prickiga prickar som jag samlat, jag ääääälskar dom ju

Å ja! Vi pratar Molo ofta
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-07-10 20:41:49 följande:
    Usch det var ju i strängaste laget det!! Nu får du fixa dig ett välbetalt jobb så du kan behåplla dina ljuvliga prickar OCH köpa höstens Molo *sådetså*
    Ja, planen är att behålla 98:orna å säga att hon kan ha dem Sen får kanske en del 104 åka (vissa är små) o allt i 110 116.. Sen hoppas vi på att få superjobbet å handla toooook mycket

*måste gömma växalådan*
  • RååSa BuBBlan
    Tasha78 skrev 2009-07-10 20:42:39 följande:
    nej va hemskt
    Ja snacka om kniven i hjärtat liksom   *elaka gubbe*
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-07-10 20:45:20 följande:
    Kan ju iofs hålla med honom om att ha en växalåda upp till 116 är kanske att ta i. Men nåt enstaka plagg kan du kanske behålla men inte i 116. Du sitter ju eg på en guldgruva. Skoj med molo diskussioner. Här är det mer att jag visar vilka molosar jag köpt till barnen.
    Va! Tycker du?   116 som är lagom till skolstart   *perfa*  Nä jag kan KANSKE gå med på att sälja bort nån 110-116, men fasiken inte alla!! Vissa är för fina å blir jättebra år 2014 till Bubblan

Jag kanske måste avstå vissa av höstens ändå.. Ska kanske ta guldäggen bara å sen skippa sån där som e "oki" bara
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14