• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Tasha78
    solouniko skrev 2009-07-10 23:26:19 följande:
    Milla sover jättegott om hon får somna brevid eller i famnen. Sover hon i egen säng eller med dig? Sover hon i egen säng är det ju bara lyfta över henne när hon somnat.. Jag brukar ligga med henne i sängen ca 10 minuter, tills hon smnat rejält. Annars ligger hon och smygkikar lite om man är kvar, haha, dom lär sig fort de små liven
    hon sover med mig när vi är själva, jag får gå och försöka amma igen så somnar hon nog
    Исидора
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-07-10 23:28:38 följande:
    Helt knas är det inte med regnbågen ändå...
    Det tycker jag ser kul ut! Typiskt Saga....så ett par sånna byxor får flytta in tror jag. Fast hon lär väl ha dem till annat

Tack för hjälpen snälla du.
  • isako
    Raihana skrev 2009-07-10 23:25:19 följande:
    Hoppas man kanske kan hämta hos henne, bor ju inte allt för långt ifrån. Men hon har ingen fysisk butik va?
    Faktiskt INGEN aning. Men maila henne o fråga. Hon är ju super nice.
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Buttelina
    Tasha78 skrev 2009-07-10 23:26:36 följande:
    just nu sjunger hon med musiken så jag får väl acceptera läget
    {#lang_emotions_sunny} även om du är trött så passa på att njuuuuta!! tiden går så fort!
    Bestäm dig för att bara acceptera att du ska vara uppe länge om kvällarna och sov en stund på dagen om du kan, så känns allt mycket lättare
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • snigelina
    Raihana skrev 2009-07-10 23:28:47 följande:
    JA, det är ju därför vi har råd att jag går hemma hela dagarna och hoppar Molosar Näedå, han är golvläggare. Sommaren är dessutom deras högsäsong. Sen gör dom mycket butiker och restauranger, och eftersom golvbeläggningen luktar en hel del, får dom snällt vänta tills butik/restaurang stängt. Mao, mycket kvällar och nätter.
    Ahaaa, då förstår jag att det är konstiga tider han jobbar Min gubbe körde taxi tidigare och jag tänkte om det var nåt liknande, för han jobbade jämt och ständigt då..
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-07-10 23:30:07 följande:
    Det tycker jag ser kul ut! Typiskt Saga....så ett par sånna byxor får flytta in tror jag. Fast hon lär väl ha dem till annat Tack för hjälpen snälla du.
    JA det är det nog.
    Men de är ju så bra för de passar till så mycket!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-07-10 23:30:14 följande:
     även om du är trött så passa på att njuuuuta!! tiden går så fort! Bestäm dig för att bara acceptera att du ska vara uppe länge om kvällarna och sov en stund på dagen om du kan, så känns allt mycket lättare
    Jamen precis! Njuuuuuut och anpassa dig efter henne Denna tiden kommer inte tillbaka..
  • Tasha78
    Buttelina skrev 2009-07-10 23:30:14 följande:
     även om du är trött så passa på att njuuuuta!! tiden går så fort! Bestäm dig för att bara acceptera att du ska vara uppe länge om kvällarna och sov en stund på dagen om du kan, så känns allt mycket lättare
    ja du har rätt tiden flyger fattar inte att hon redan är 3 månader
    Исидора
  • mortillsju
    snigelina skrev 2009-07-10 23:27:38 följande:
    Ja, det gör det! Det är ju pyjamasbyxor egentligen *s* Näe, men jag gillar dem inte alls...
    Jag tycker de är lite coola, speciellt på tjejer (av nån underlig anledning) men årets modell är inte toppenbra. För vid mudd nedtill, så den måste nog sys om tror jag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14