• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-07-10 23:42:14 följande:
    åhh ja jag med
    ...och när de sen somnar med en mjölkdroppe i mungipan.. eller kikar upp och ler med hela ansiktet innan de hugger tag i bröstet igen.. {#lang_emotions_heart}
  • mortillsju

Fast jag myser med mina lite större nu med. Ibland smugglar jag upp S när hon sover och gosar lite med henne Och sen alla härliga sagostunder vi har, så underbart det är. Och roliga saker hon berättar , och M som ska mysa i soffan NU *älskar*

• Buttelina
    snigelina skrev 2009-07-10 23:43:32 följande:
    ...och när de sen somnar med en mjölkdroppe i mungipan.. eller kikar upp och ler med hela ansiktet innan de hugger tag i bröstet igen..
    åhhh gud jag blir nästan tårögd! tänk vad mysigt man haft det {#lang_emotions_heart}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • snigelina

Måste berätta om min fyraåring som blivit full i bus

Hon har varit en väldigt lätt unge, men har börjat få humör under våren. Nu är det mer bus än humör. Igår klippte hon av en dm av sitt hår på ena sidan Hon gör slut på all tvål/schampo/duschtvål i ett nafs, hon busar i affärer (springer ut i skyltfönstret tex ) och har sig. Idag fick jag säga till henne på skarpen när vi var på Willys och då tittade hon på mig med stora ögon och sa "Men mamma, jag älskar ju dig. Jag älskar dig mamma, det vet du väl?"

Gaaaah.

• mortillsju
    snigelina skrev 2009-07-10 23:46:24 följande:
    Måste berätta om min fyraåring som blivit full i bus Hon har varit en väldigt lätt unge, men har börjat få humör under våren. Nu är det mer bus än humör. Igår klippte hon av en dm av sitt hår på ena sidan Hon gör slut på all tvål/schampo/duschtvål i ett nafs, hon busar i affärer (springer ut i skyltfönstret tex ) och har sig. Idag fick jag säga till henne på skarpen när vi var på Willys och då tittade hon på mig med stora ögon och sa "Men mamma, jag älskar ju dig. Jag älskar dig mamma, det vet du väl?" Gaaaah.
    De vet precis hur de ska linda en runt sitt finger Sötisar.
  • isako
    snigelina skrev 2009-07-10 23:46:24 följande:
    Måste berätta om min fyraåring som blivit full i bus Hon har varit en väldigt lätt unge, men har börjat få humör under våren. Nu är det mer bus än humör. Igår klippte hon av en dm av sitt hår på ena sidan Hon gör slut på all tvål/schampo/duschtvål i ett nafs, hon busar i affärer (springer ut i skyltfönstret tex ) och har sig. Idag fick jag säga till henne på skarpen när vi var på Willys och då tittade hon på mig med stora ögon och sa "Men mamma, jag älskar ju dig. Jag älskar dig mamma, det vet du väl?" Gaaaah.
    ooohhh hej o hå... Det är då man känner sig som mother of the year... *suck*
    De vet vilka knappar de skall trycka på de som räkorna
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • snigelina
    isako skrev 2009-07-10 23:49:32 följande:
    ooohhh hej o hå... Det är då man känner sig som mother of the year... *suck* De vet vilka knappar de skall trycka på de som räkorna
    mortillsju skrev 2009-07-10 23:47:36 följande:
    De vet precis hur de ska linda en runt sitt finger Sötisar.
    Jaaa, jag blir smått tokig på henne ibland *s* Tror minsann lilla damen får stanna hemma när vi är i affärer i fortsättningen Försökte förklara för henne förut att bara för att jag älskar henne också (förstås!) så betyder det inte att hon får göra vad hon vill, men det gick nog inte riktigt hem.
  • Morty
    snigelina skrev 2009-07-10 23:28:42 följande:
    Ångrar lite att jag inte tog mer från Mysgrodan, men jag hoppas hon ska beställa igen. Tror inte två av plaggen gått i produktion och då blir det ju bara tre kvar..
    Jag med...skulle haft lite till med på den där listan trots allt.....
    Plutten & Pluttan
  • solouniko
    snigelina skrev 2009-07-10 23:43:32 följande:
    ...och när de sen somnar med en mjölkdroppe i mungipan.. eller kikar upp och ler med hela ansiktet innan de hugger tag i bröstet igen..
    Åhh, mys! Så gör M heela tiden nu. SÅ sött! {#lang_emotions_kiss} 
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • snigelina
    Morty skrev 2009-07-10 23:52:56 följande:
    Jag med...skulle haft lite till med på den där listan trots allt.....
    Hon beställer nog fler gånger sen Jag måste sääälja massor förts också!

Fast jag är lite ledsen att jag inte kan köpa så mycket till mina stora tjejer. Dumma Molo..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14