Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

SMULTRONHJÄRTA-.....

Shit!! Du behöver alltså inte köpa ett enda plagg till din krumelur i magen på två år!!

Jag måste säga att det är en underbar samlig du har. Tokfina. Och det säger jag trots att jag inte gillar suits.
  • mortillsju
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 19:44:31 följande:
    Äh..min man säger bara" jaja det är kul att du har något som du tycker är så roligt" Så länge han får greja med sitt fotograferande och sina akvarium så är det lugnt
    Måste säga att det där är bra, att man låter varandra vara ifred med sina intressen och det man tycker är kul. Det är ett lyckat recept i en relation.

*gillar smultronmotto* Jag samlar mer på....hmmmm strumpbyxor. Vet inte varför, just nu vägrar S ta dem på sig ...skitunge
  • mortillsju
    Fridac skrev 2009-07-20 20:12:42 följande:
    Gokväll i tråden! Vad tycker ni om molos vinterkläder som börjat trilla in i shopparna? Någon som redan beställt? Känns liiite konstigt att köpa vinteroverall redan, men dom brukar ju ryka ganska fort... Har kollat LLM, annacill, busochrackartyg, är det någon fler som fått in vinterkläder? Mvh
    Åhhhh jag visste inte att de fanns i flera shoppar. Ska genast kolla!!
  • mortillsju

Nu har jag kollat in Molos vinteroveraller. Och nej, vill ju ha en overall till lille M men jag gillar inte riktigt färgerna . Den lila är fin men den vill jag inte ha till lilla storebror . Den skulle passat S perfekt men hon ska ingen ha *peppar mig själv*

• mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-20 21:30:43 följande:
    åhh men den blå är ju underbart fiiin!
    Den kan vara ok, men jag måste se den live. Men inte självklart toksnygg . Den gröna gillade jag inte och svart syns ju inte ute för tusan *småfolk ska synas ute*
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-20 21:34:20 följande:
    ja nä den gröna gillade inte jag heller... men fire på llm då?
    Ja den oranga kan också vara snygg (och synlig)... . Jag hoppas att modellen är lättare för de små att klä på själva i år. Den var lite trasslig förra vintern tycker jag. För på dagis ska det gå undan minsann
  • mortillsju
    solouniko skrev 2009-07-20 21:37:50 följande:
    Jo alltså de med mudd har hon nere i butiken, men inga tights/leggings tyvärr.. Så de kan jag inte prova på henne. Men är det finast med muddbyxa eller leggings under klänning? Tänkte ta någon av dessa till pippiklänningen www.luckylittleme.se/Graphics/Products/22825.... www.busochrackartyg.com/data/archive/product%...
    Alltså, jag tycker muddisar är finast under klänning
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-07-20 21:43:51 följande:
    men då tycker jag du ska ha en hummeloverall!
    Är den lätt för ungarna?

Jag vill helst att barn från tre år ska kunna klä på sin overall utan hjälp. Om det är fleece i fodret finns en risk att det blir för svårt för dem. Vad har Hummel i sin?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14