Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Buttelina skrev 2009-08-04 13:09:02 följande:
    så lite så helt sjukt!! så fin är den inte!! undrar vad kappan kommer kosta
    kappan kommer att kostar ca 1500 kr
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2009-08-04 13:12:00 följande:
    ja det kommer en hallon med gula kantband och en blå med lax kantband. vet inte om det kommer nån lax också vänta så kommer bild
    han sa  att de gått igenom färgerna från katalogen med molo och de sa att den ena där med gula kant band var laxen..
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2009-08-04 13:14:30 följande:
    ja den är inte laxfrägad i mina ögon...
    nej ,det är det som var så jobbigt i år tyckte micke att färgerna inte stämmde med varandra på olika plagg ,det var i allafall den på bilden jag bokade hos han
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2009-08-04 13:16:08 följande:
    denna vantfleecen är dock lite mer lax...(bilderna är lånade från solounikos galleri, hoppas det är ok)
    ja han tyckte okså det var jobbigt med färgerna som ser olika ut på olika plagg.
    ÅH där är den fiina turkosa lurven en sådan ska vi har  ,så då blir det 2 lurvar  istället för 3 st att köpa  
  • Rååsa Smurfen
    saturnina skrev 2009-08-04 13:30:31 följande:
    Jag tror det är väldigt svårt att fånga laxen på bild. Gjorde ett försök, men det var helt hopplöst.
    jo som micke sa det blir olika nyanser på olika plagg och i olika shoppar beronde på om de ta ,med eller utan blixt då de fotar
  • Rååsa Smurfen
    isako skrev 2009-08-04 22:34:38 följande:
    Miiiiin Kan inte bli bättre! Har ju velat fram o tillbaka med men regnbågsoverall till Miriam då den är stor o bylsig. Hittade denna idag o det var klockrent! Säljer min Regnbågsoverall. Använder denna o har Isaks gamla Po.p overall i backup om vi vill ut o rulla i snön Tjohooowww.tradera.com/MOLO-morkbla-vantoverall-i-fl...
    grattis till ett bra köp  så underbar åskblå färg,Tara hade den som jacka och även i overall  fast i rosa
  • Rååsa Smurfen
    MejaKiZnic skrev 2009-08-05 13:18:51 följande:
    Ohh väntar hem ett par Pins-leggings nu, TACK ButteDet finns ingenstans man kan hitta era alias på T, letar efter lite kläder till tjejen i 86.Någon som vet om det är bra reor i DK? Sugen på att åka ditt för att hitta lite ovanliga molosar
    i buttes blogg och många har en länk på sin press
  • Rååsa Smurfen
    MejaKiZnic skrev 2009-08-05 13:20:52 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 13:20:21 följande: Vart hittar men den FL-Blogg?
    ja
  • Rååsa Smurfen
    MejaKiZnic skrev 2009-08-05 13:20:52 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 13:20:21 följande: Vart hittar men den FL-Blogg?
    ja alltså du gå in på hennes sida och väljer hennes blogg här på FL
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14