Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

MejaKiZnic skrev 2009-08-05 13:25:44 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 13:23:01 följande: Tyvärr var jag oinbjuden,
    aj då ,ropar högt så hon hör hon dig ,så öppnar  hon nog
  • Rååsa Smurfen
    JuliaochNelly skrev 2009-08-05 18:11:44 följande:
    Ååå butte jag vill se bild...föresten finns den i bomullkläning med rosa/rosa ? Nelly kan ju inte ha velour längre allt måste ju vara bomull mot huden, tyvärr.
    jag köpte den + leggingns och mössa på litenpålandet  , har dock inte betalt den ännu ,vänta på tradera pengar ,så det dröjer lite tills jag har bild på det
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2009-08-05 17:29:21 följande:
    haha han får inget för det var jag som betalade den asg
    längtar efter bild på den  med modell
  • Rååsa Smurfen
    h80 skrev 2009-08-05 19:51:22 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 19:47:36 följande: den är sååååå fin, hade overallen i vintras i storlek 56
    jo jag har haft overallen okså fast i cerice  älskar förra årets vantfleece 
  • Rååsa Smurfen
    Quiet thoughts skrev 2009-08-05 23:50:30 följande:
    Oh tack.Jo hon försöker va glad, man får säga åt henne att le lite då man fotar.Hon är inte som förr då hon alltid skrattade. hon har blivit mer blyg, och tyst och avvakatande.Barnen tittar på henne också så hon tycker nog det är jobbigt.Förut var hon öppen och ickeblyg. Tog lätt kontakt med andra barn.Hon är nog olik sig själv på alla vis nu. Skelögdheten gör att hela hon ser lite "underlig" ut. Nästans sned hela hon svårt att förklara men man ser det om man jämför sjuka foton med de friska.
    vad skönt att ni är hemma nu ,kommer inte in på din blogg tyvärr ,stå att länken är bruten
  • Rååsa Smurfen
    Quiet thoughts skrev 2009-08-05 23:57:01 följande:
    gör det? vad konstigt Jo, vi hoppas nog det vi med. Känns som en tusans lång ovetandes resa framför oss.
    lyckades ta mig in nu fina tjejen hoppas hon blir bra snart {#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14