• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-08-17 21:28:42 följande:
    ooooja Tycker nog att ungefär 30% är barnklädessnack, resten är bara skitsnack Så sätt igång nu emmsan, bara o börja baka en liten tös nu Lite för att få fart på sexlusten:
    Buttelina skrev 2009-08-17 21:19:15 följande:
    vi pratar om emmsans sexvanor
    hahaha ni e fan inte kloka jag ska INTE ha fler ;)
  • Emmsan
    Raihana skrev 2009-08-17 21:25:10 följande:
    ok.
    {#lang_emotions_heart}
  • Emmsan

tuuudeloo va händer här nu dpå?? ser att mitt sexliv har det pratats klart om tallafall tack o jag tänker inte läsa tillbaka vad ni skrivit heller era puckon{#lang_emotions_wink}

• Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-08-17 23:17:39 följande:
    Här var svärmor närvarande hela förlossningen...o gud vad jag är glad att hon bor 40 mil bort nu...orkar inte med den männskan alls. Har vägrat följa med de fyra senaste gångerna som F har åkt o besökt dom. Han har fått åka själv med Maia...
    jag gillar inte heller din svärmor :)))
  • Emmsan
    isako skrev 2009-08-17 23:21:01 följande:
    OJ. Vad tråkigt. Här var det lite guppigt ett tag med, men både jag o Anil förklarade vart gränserna gick o sen dess har vi inte haft några som helst problem. Självklart är det inte alltid friktionsfritt men det är ju inte konstigt då vi kommer från två helt olika kulturer, men vi löser det
    ja dessa talibaner
  • Emmsan
    Raihana skrev 2009-08-17 23:24:09 följande:
    Ja, eller hur!! Så typiskt för DOM där....
    jamen visst min svärmor ville då inte bo här hemma hon tyckte jag va alldeles för bithig mohahahahahahaha eller jo det ville hon nog eller ja hon ville ha mina bebisar för sej själv kärringen iallafall..... så jag får väl säga jääävla svärmödrar istället ;)
  • Emmsan
    Raihana skrev 2009-08-17 23:27:15 följande:
    Jag kan ju gå runt och muttra åt min svärmor, hon fattar i alla fall inte vad jag säger
    hahahahahahaha uuunderbart men hjälp mej fatta nu är du eöller din man från sverige?? eller ingen av er? o isako vrt e din lilla taliban ifrån??
  • Emmsan
    Raihana skrev 2009-08-17 23:36:01 följande:
    Jag är svensk och maken från Algeriet.
    ahaa tack då är jag med :)
  • Emmsan

jag e oxå svensk o min man e från småland hahahahah

• Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-08-17 23:42:17 följande:
    haha då är din man o jag landsmän då
    japp :))
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14