Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-08-28 09:54:26 följande:
    Får man köpa en då Maia o bus har nog samma mått
    Blir nog bara två mössor (förhoppningsvis, tänk om tyget inte räcker!{#lang_emotions_sealed}) En till Bus och en till Felicia *sorry* Men hittar du nåt kul stort print så kan vi köpa det tillsammans och göra mössa av
  • Everlonn
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-28 10:03:17 följande:
    men var den inte i stl 140 ? vi pratade ju om i går att kanin linnen i 92 räckte till en mössa  borde det inte blir många mössor av stl 140 ?
    Så stora är dom inte, tröjorna...Annars hade man ju gjort så många mössor som fick plats ju Men tror det räcker till två..
  • Everlonn

Idag har inhandlats en pusseltröja i 140 och en badgeströja i 152 som ska slaktas{#lang_emotions_djavulsk} och bli fiiiina mössor!!{#lang_emotions_heart} Jag och Lawoman köper ihop och hon syr mössorna, låter väl som en bra deal

Sååå snygga mössor *längtar*

• Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-08-28 19:48:58 följande:
    Alltså nu börjar jag bli irriterad...har försökt kontakta denna säljaren via auktionen flera gånger för o få veta vilket år overallen är ifrån och om hon har en bild på overallen som hon faktiskt säljer, för det är ju knappast den som är på bilden från höst09..www.tradera.com/Molo-Sibiria-Rainbow-auktion_...men säljaren vägrar svara! o då vågar man ju knappast bjuda på auktionen...får iaf mig o tro att det är nåt fel på den hon säljer. När ni får mejl via era traderaauktioner, svarar ni på dom då?
    Har mailat henne oxå för nån dag sen och inget svar!
  • Everlonn

Inte många ninjor vakna på T, att jag aldrig lär mig att inte lägga avslut på förmiddagarna!

Ja ja, är rätt nöjd med hur det går på T ändå

• Everlonn

Verkar som att Platisock är helt ute
    Allt danskt går bra till mycket bra på T men inte Pastisock *surar lite*

Har rensat massa i stora killens rum, leksaker och skräp...tonåringar!! *suck*

• Everlonn
    LJ2 skrev 2009-08-31 21:07:32 följande:
    men inga annonser alls syns, oavsett hur du laddar upp dom.. nåt strul med tradera.. nya bud syns inte heller.. nån gång efter fyra kom vi fram till i andra tråden..
    hmm, jag har ju massa som går ut ikväll ju..menar du att folk inte kan buda?
  • Everlonn

Gah, jag har en köpare från finland denna gången...Hon behöver iban osv, länge sen jag hade nån köpare från nåt annat land..hur var det nu, det blir inga extra avgifter för mig?

Om frakten blir 12 kr i sverige, vad blir det till Finland?

Hur är det med åland? Behövs det iban för er vid köp från sverige eller finland?

Julia, hade du bekymmer med en finsk köpare som hade 0 i omdöme? Vem? (just in case)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14