Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-25 16:41:04 följande:
    Nu kommer jag fråga nåt här inne som är av samma snitt som att svära i kyrkan Men...Jag letar Hello Kitty kläder Dam i små storlekar eller barn i stora..
    Såg du att jag mätte kuddfodralet igår?

Gillar du det rosa så får du hålla koll på T {#lang_emotions_dreamer} snart
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-25 17:21:27 följande:
    Ja jag läste tbax i morse, tack snälla!! Men varför e de så småååååå????
    Ingen aaaaning, knasdanskar
  • Everlonn

Pust! Färdig med T för ikväll...*örk* avskyr det verkligen just nu!! Men pengarna är ju fina att få in förstås{#lang_emotions_dreamer}

• Everlonn
    Preggi skrev 2009-08-25 21:49:21 följande:
    Tack för tips. Villervalla hade jag glömt.. Det var länge sen.. Måste kika in på en gång...
    Plastisocks är jag förtjust i, de kommer snart med en ny kollektion...
  • Everlonn
    Preggi skrev 2009-08-25 21:54:18 följande:
    Jag har inte testat dom än. Är de tighta?
    Lagom tihgta De sitter bra på min smalis utan att för den delen vara smala..äldre modeller är lite stora i midjan, och jag köpte förresten 74/80 sist till Bus som har 92! Så de är stora i storlek!
  • Everlonn

Så! Nu var dagens T utlagt Maken har varit sååå snäll ikväll!! Mätt och vägt och donat Har en så snäll karl som hjälper till

• Everlonn
    Raihana skrev 2009-08-26 22:14:21 följande:
    Gick inte ut idag eftersom det spöregnade, men imorrn går din tröja på lådan
    Gah! Oj då måste ju betala den!!{#lang_emotions_embarassed} *rusar till banken*
  • Everlonn
    isako skrev 2009-08-26 22:16:07 följande:
    Duktig karl du har! som sagt.. vi kan byta lite. Du får skola Anil ett par veckor o sen skciak hem han igen
    Ha ha ha Knepet är att sno åt sig dom när de är unga Så man kan uppfostra karln som man vill ha honom
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14