Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

vaddå för rabatt=p...ngt ja missatn=P... e i grekland just nu.. men idag e det bara runt 20 grader=S å molnigt...... så få hopas på bättre väder=)

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

hej hopp..... hur har ni det här inne.. har ju inte varit inne på 1 hel vecka.. varit i aten å värmen =).. så skönt ha ja haft det... ska bildbomba imorn =P......

www.tradera.com/Smafolk-underbara-lurv-fleece-overall-apple-stl-74-80-NY--auktion_98272028 hmm anser ni shoppingtokiga att det är försvarbart å köpa denna =P... ( max en har 2 tjocka overaller, 2 tunna (1 stickad/ 1 vantfleece) samt en lurvig medelvarm overall från kappahl nu till vintern ....
    e såå sugen på den...

• Greksmurfen
    Pimm skrev 2009-09-20 21:22:04 följande:
    Helle, såg dina fina bilder i BT, vi har samma smak för vi har samma bruna lurv och samma katvigoverall:)
    har med den lurven =P.. såååå fin...
    åhhhhhhhhh vad ja längtar till nästa molosalg........smultron du har inte å delge än {#lang_emotions_dreamer}
  • Greksmurfen

var hos svägerskan idag.... hon kallde mej klädshopping tokig{#lang_emotions_surprised}..haha förstår inte alls hur hon kan säga så{#lang_emotions_dreamer}...... ska ta å storstäda imorn... lr ja iaf försööak å plocka undan alla sommarkläder med..... max kan går ju omkring överallt så det är inte en lugn stund i huset just nu pust...

• Greksmurfen
    stökmamma skrev 2009-09-20 21:39:43 följande:
    Go kväll tjejorna1 Inga T tips åt mig?  Är fortfarande forbannad över hon som  lurade mig på molosuiten. Dessutom hade dom slutat sälja småfolk i grannkommun och loppisen idag gick inge vidare
    va vad det för suit??
    Pimm skrev 2009-09-20 21:50:07 följande:
    Jag har en Brother som jag beställt från England, gick kanonbra och priserna är jättebra. Tror jag gav 2400 för min inkl frakt.
    ja budade en brother här på tradera=).. helt ny ord 9500kr ja fick den fr 5000 tänkte testa den imorn =P... hehe få se om ja förstå mej på den bara... kanske blir ett par byxor till maxen.... lr en mössa....=P
  • Greksmurfen
    Tejja skrev 2009-09-20 21:55:38 följande:
    Om man gör två fynd då, går de att bortförklara? Jag börjar få lite köpångest. Känns som om att jag brännt aningens mycket pengar den senaste veckan...
    välkommen till klubben =P
  • Greksmurfen
    stökmamma skrev 2009-09-20 22:04:32 följande:
    Smultron är du kvar?? Va tror du om en molosalg? Blir det nån? Har du planer på att åka?
    hehe frågade med henne detta innan ..om hon hade ngt att förtälja.. fick dock inget svar=P.........
    ¨

liljan är du inne .. helt ot men hur gör du en våningstårta???

vem frågade om symaskin: www.tradera.com/Symaskin-BROTHER-kvalitet-helt-ny-NV-50-ord-5800-auktion_98770015

förlåt för massa OT =P
  • Greksmurfen

vet ni vart man kan köå PUZZEL TILL BABY, BODY, TRÖJA BYXA max fyller år om 1 mån å vill ju hellre ha det som ja önskar mej till han än ngt från hm lr så.....
    alltid bättre å få de kläder man önskar sig för då används dem juh...

på tal om kläder max fick lite kläder av vänner å släktingar nere i grekland... ja hmmm 80% lä vella inte användas kan ja ju säga=S..... vissa har ingen smak när det kommer till kläder....{#lang_emotions_tongue_out}

• Greksmurfen
    Milliz skrev 2009-09-21 22:01:54 följande:
    Och, jag svarar igen Jag tror att llm har dem
    =P..sorry missade nig det inlägget =P...

llm hade det mesta i puzzel men inga babybyxor =(
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14