-
det har funnits istort sett var gång ja varit där..de har ju lundemyr där till minst 30% mindre pris än vanligt=).... hmm tror att det e 86 ja har tagit till max.. har för mej att de va rätt stora i stl...sist fanns det bara 56, 80, 86 typ har ja för mej...men det e ju olika=)CamillaJ skrev 2009-10-01 15:12:47 följande:Ok var det längesen du var där? Hm behöver en liten än, men hur är dom i storlek? Små/stora normla?
-
84kr gick frakten på inboxar dej om en stund när ja kollat upp mtt nr =)Rååsa Smurfen skrev 2009-10-01 18:06:57 följande:japp tack fick fundera lite på vad det var i paket först när jag såg det hur mycket frakt vad det ?
-
vad betyder ex 45pp på trendsales??
hmm har på maxen 86 i molo suit nu =S....å den passar.. lite lite lång i benen men annars perfekt.. vart har min lille bebis tagit vägen ??
-
det e grymt kul=).......... jag var där en heldag... men tyckte det vatt för få timmarTasha78 skrev 2009-10-01 20:15:55 följande:jag har aldrig varit där men det låter ju skoj när ni berättar, fast jag hade nog haft svårt att välja vad jag inte ska ha
... hade lätt kunna vara där ett tag till=)...
vi få ta en dansk date allihopa i samband med molosalgen... för den brukar ju som sagt de flesta åka på=) -
ängeln ja vem vet kanske stter fat på bebben med en gekås resa...=).. jag hjälpte min vänninga å flytta till gbg var då i v 38 =S... tog gekås sammtidigt( svullna händer å fötter fick ja efteråt så det stack i dem ) men ett par dagar efter så kom lilla maxen på 2900g och 50 cm lång=).. mitt lilla pyre =)...
liljan pling i din jobbmail =P......
-
hehehe som här då.. köpte ett par byxor idag å de fann ja på rean =P.....hela min garderob är i behob av att rensas egentligen typ helbyte nästan....JuliaochNelly skrev 2009-10-02 21:52:52 följande:Hejj Beställde precis en odd molly jacka & convers skor till mig själv....Men jisses vad man blir snål då det är till en själv till barnen köper jag utan att blinka men till mig själv...nää det sitter långt inne då.
liljan: nu så har jag fixat det. =) syns vella först på mån tro ja..
stackars lilla maia.. att hon ska ha sånna problem med magen jämt =( -
välkommen till klubben =S... ass åtycker inte ja gör ngt annat än att rensa maxens garderob... hmm ligger 9 kartoner med kläder hemma hos mammsen..får inte plats å lagra det här =P... hehe har så svårt å skiljas från kläder.. sen en hel del låter jag brossan få ha till sin son till låns.....MEN... ja väljer vilka.. e ju lite rädd om mina fina molosar :)Zvartaliljan skrev 2009-10-04 16:52:19 följande:vadå är du inte bekant med konsten "multitasking" Jovisst går det att ha röda byxor till om man vill. Fast om man vill ha det så föredrar jag nog den lila lurven med röda kantband i så fall...när det gäller byxor vill jag helst matcha kantbanden. Här har jag precis gjort en garderobsrensning och tvingat mig själv att skiljas från lite godbitar
la undan finaste kanin bodyn idag..stl 74 å maxen dar typ 80-86 nu så ja den har fått stanna ett extra tag.... men ja väntar ju på en finaste kanin suiten=).. -
HAHAHA ja det vatt inte dåligt...=)... jag e så lat.. borde ju få ut en massa..men har ju mac.. å då kan man inte använda prolistern =S.. tar ju grmt lång tid....nikki2006 skrev 2009-10-04 17:51:15 följande:Vilken amatör du är Jag har sålt 200 objekt på 1 1/2 månad Pust
-
go kväll=)..
psut har sprungit efter max nonstop nu i 3 timmar e totalt slut.. han hon skrattade som en 11 mån kan göra =P......
saken hör till den att vi donar här hemma, nya möbler å fixar i alla rum typ, jag har en större kartong som ja slänger skaer i... Jag slänger.Max hämtar upp det å hämtar inte max upp det så gör vovven det..
j man kommer ingen stans med han runt benen.....å sätter man han i spjäälarresten så blir han sur :)......
lite egen tid nu innan ja ska ta hand om disken =S....
hmm missade lite tradera som ja tänkt buda på med =(..... -
just ja vatt iväg idag för att handla lite kläder till mej själv... slutade med att jag kom hem med kläder till maxen....
fler som varit i den sitsen =P ???? RÅKADE ju hitta lite nya velorisar på lindex bla i färger som han inte hade =).... men som matchade så fint med en del bodysar han har hemma..