Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Incommunicado skrev 2009-09-04 16:16:49 följande:
    min grabb har st 92baby på tröjor och är 82 cm lång ca. De sitter bra.
    oups! min grabb är 78 hoppas han kan ha 86 pusseltröja. Har inte testat den än bara tvättat den.
  • Kristyr
    Incommunicado skrev 2009-09-04 16:21:18 följande:
    det hänger på ärmarna, 86:orna, särskilt printen, är lite korta i ärmen numera. På längden ska det inte vara något problem, inte heller bredden.
    jag mätte med de tröjer han har nu som passar är kanske lite långa och den var som dem typ.. så den är bara att använda.
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2009-09-04 17:42:26 följande:
    Tips på sidor som rear Nanooou body och suits?
    småvi t3b2
    pixie har väl t3b2 på rea
  • Kristyr
    LA Woman skrev 2009-09-04 20:13:46 följande:
    En Ot-fråga idag igen.... Jag är uppvuxen med katt (mina första tolv levnadsår hade vi katt) och har även haft innekatt i vuxen ålder, vår sista dog för 3 år sen. Skulle man då plötsligt kunna utveckla en kattallergi? Har just suttit och myst här med grannarnas kattunge och nu är helt genomtäppt och lite tungandad.
    kan man nog. vet folk som har haft katter som sedan blivit superallergiska mot katt...
  • Kristyr

IdaT lila strumpor är det typ samma lila färg som på puzzelbitar på puzzeltröja??

• Kristyr

Ängel> Då borde du kunna kasta ut några för små favvisar Säg till innan bara

• Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2009-09-05 11:25:47 följande:
    Superfin..Jag satt också och fnulade på att ninja lite men insåg att jag får nöja mig med de 32 tröjor vi redan har i den storleken Jag mååååste rensa men hur ska man kunna välja bort dessa gamla fina print
    tycker du kan rensa 86/92

Fast vi redan har 14 tröjor i stl 86 Men ingen småfolk
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2009-09-05 11:35:09 följande:
    Har faktiskt rensat ut 10 i den storleken..Nu återstår bara allt det jobbiga med fotande etcOch jag räknar aldrig totala antalet av ett visst plagg..mitt samvete mår mycket bättre om jag räknar märke för märke
    ängeln83 skrev 2009-09-05 11:38:16 följande:
    Då är jag glad att ni lät bli Har letat efter den som en tok, o Liam har faktiskt bara 3 st långärmade Småfolk kvar i sin garderob, varav 2 st är för små
    *ligger som gammelgäddan och lurar i vassen*
  • Kristyr
    JuliaochNelly skrev 2009-09-08 10:23:20 följande:
    helt OT fråga jag vet men alla är sååå sega i andra trådar är det någon som åkt på solsemster över julen något annat än thailand?
    Har vart i oman i början av dec fram till lucia det var kanon!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14