Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

vill inte ha plats i nåns bil till salgen men lite kläder vill gärna ha plats i en påse

• Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2009-09-16 14:34:05 följande:
    Jag också Eller jag vill ha ungefär allting
    har inte du typ allt redan?
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2009-09-16 14:45:39 följande:
    Nej nej..nu har jag ju liten Lova också så då blir det till att börja om..Som en nyförälskelse typ
    men till Max har du ju typ allt.. Så nu måste du fylla bunkra allt från dem i tjejprinten med
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2009-09-16 14:54:23 följande:
    Ja Max har mycket fint..har samlat älsklingsprint länge nu Vete katten hur han ska hinna använda allihop men fiiina är dom Och ja, denna salgen ska här shoppas klänningar och råååsa grejer
    *hehe* några kan få flytta hit om det skulle bli probl

åhh tänkt råååååsa flickprint. Det är nog bara råååsa från småfolk som skulle vara det råååååsa som skulle få komma på....
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2009-09-16 19:51:12 följande:
    Det var precis dem jag ville ha. Fanns dock bara 26/34 som minst. Skulle nog behlva stl 32 på längden
    ser att ni pratar typ sånna byxor.. kolla in cmig.se

(Inte min då)
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2009-09-16 20:12:51 följande:
    Åhhhh de var ju stört coola ju!
    åhhhh supersköna! Har ett par på mig nu
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2009-09-17 08:56:10 följande:
    Nån som har tips på nån fin unisex babymössa som passar till den bruna overallen jag köpt? O hur pass tjock mössa har man på en bebis på vintern? Räcker det med typ en hjälmmössa + luva när dom ligger nerbäddade i vagnen eller ska man köpa en tjockare vintermössa? (noll koll på det här med vinter bebisar )
    när det var som kallas i vintras hade jag en sån vindfleece från pop i mjukliften.

www.polarnopyret.se/Archive/04_ProductPage_420x420px/00_Main_image/7310011883817.jpg
  • Kristyr

Lilla Ego 07 skrev 2009-09-17 10:53:57 följande:

En till fråga. Molo rainbowtröjan, finns den att få tag på i stl 98 någonstans??Hittar mest baby i stl 92 och jag tror den kanske blir för liten....Sonen är typ 95 cm och nästan 15 kg tung så 92 blir väl för litet??
    baby går bara till stl 92
  • Kristyr
    Tejja skrev 2009-09-18 09:37:54 följande:
    Hm...vet inte om jag sagt det. Var bor du då? Själv bor vi i Stora mOssen, Bromma. Vilka fler Sthlmare finns här i tråden?Härligt med inbetalningar!
    *räcker upp en hand*
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2009-09-20 09:41:10 följande:
    God morgon!Vaknar upp till några köp-nu vilket känns bra för det ger liiite energi till att fota fler bilder..Men ärligt talat så är det f*n lite , det är S Å tråkigt att greja med allt till TFast...åka på salg är ju å andra sidan rätt trevligt
    åh måste kolla in.. har säkert missat nåt..
  • Kristyr

hmm katvig röd/vita och lila/gröna strumps och nya idat strumps finns inte att få tag på från samma ställe va??

om nån vet så inboxa gärna.

Middagsdax här nu så jag lär missa svaret...

• Kristyr
    Tejja skrev 2009-09-24 16:48:46 följande:
    *Knuffas lite och tränger mig på*Är det Underbara Barn ni menar?Jag tänkte oxå gå på fredagen! Kan kanske bli en date?  
    *knuffas med*

har inte bestämt än när jag ska gå... Om jag inte får med mig kompis kanske jag går på fredagen...
  • Kristyr
    JuliaochNelly skrev 2009-09-24 17:30:16 följande:
    Då tycker jag vi ska gå allihopa, jag kan tyvärr nog bara på fredagen. Men det känns nästan bäst då med då finns det mest kvar i ns monitorn och det är inte så mycket folk.
    var där på lördagen förra året och tycker det fanns massor kvar i NS montern.. inte för att jag shoppade nått där då.... men det verkade inte urplockat..
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2009-09-25 16:22:26 följande:
    har hon hon skrivit avs så är det hon som får räkningen. hon brukar väl alltid skriva avsändare
    ja det gör hon eller klistrar på ett visitkort på brevet, men sist hade hon skrivit för hand.
  • Kristyr
    Incommunicado skrev 2009-09-29 09:58:59 följande:
    haha, ja Bias mamma har jag också tänkt på! Och det finns några fler som är förvirrande.Hoppas fler minns att jag inte bor i Kiruna då. Det behöver ju inte vara negativt jag blev lite konfunderad bara, lätt att blanda ihop..dax att fixa lite, ska till mvc om en timme. Min fantastiska man kommer o hämtar mig, han har varit med på ALLA besök i båda graviditeterna, han är väldigt aktivt deltagande vilket jag uppskattar. Och det är han själv som väldigt gärna vill.
    wow vilken man!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14