Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

JuliaochNelly skrev 2009-09-08 12:07:22 följande:
    vart ligger det?
    mellanöstern. Solresor har resor dit. Tror det är 6-7h flygtid eller nått sånt.
  • Kristyr

ronya> Fina villevalla strumpsen va!! *måste ha*

• Kristyr
    lillronya skrev 2009-09-08 14:59:56 följande:
    Tack! Ja de är superfina!!
    Ska ha iaf... ska till jobbet på fredag och det finns typ en barnaffär jag aldrig vart inne i där som säljer VV och NS
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2009-09-09 17:01:01 följande:
    till min stackars pojk! www.tradera.com/MOLO-muddbyxa-i-velour-lila-s...(inte min annons)mamma är visst inne i en lila period..... (ska sprätta bort den där "blomman")
    borde bli fint med puzzeltröjan, som förörigt pappan gillade och tyckte inte alls den var tjejjig. Trots rosa puzzelbitar
  • Kristyr
    nikki2006 skrev 2009-09-09 17:25:09 följande:
    Dom är jättefina grattis till bra pris, tror de kostade 400 nya eller nåt sånt
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2009-09-09 17:39:38 följande:
    BRA köp! Molos velourbyxor är verkligen helt underbara!

Hoppas de blir fina på, utan "blomman"
  • Kristyr
    Raihana skrev 2009-09-10 08:42:49 följande:
    Här rullar en trasig mamma in och säger gomorron.Vet inte vad det var med Mini inatt. Hon vaknade och gallskrek 23.30, somnade till i 10 minuter, men så fort jag la ner henne bredvid mig eller flyttade mig en mm så började hon vända och vrida på sig tills hon vaknade och gallskrek igen. Så höll hon på till 4.40 imorse, hade tryckt i henne en supp eftersom jag misstänkte tänder. Då somnade hon tills hon blev väckt av storebror 6.25 Nån som sett pusseltröjan i 92? Baby? Inboxa gärna så jag hinner få den
    kan inte jag är oinbjuden hos dig....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14