Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

SmillaMilla skrev 2009-09-01 07:05:58 följande:
    Nu tjejer har jag ett förslag. Jag har som årligtradition att gå på underbara barn mässan på älvsjömässan i Stockholm. Massa kul shopping (även danskt). Är det fler som är intresserade utav att gå tillsammans? Hade ju vart jättekul att träffa er på denna sidan om landet också underBARA BARN
    2-4 Okt 2009
    Shopping, trender, inspiration, kunskap och massor av aktiviteter samlat under ett tak för dig som går i väntans tider eller dig som redan har blivit fler. Arrangör: Caliber Event AB
    var där förra året och ska dit iår igen...
  • Kristyr
    JuliaochNelly skrev 2009-09-01 08:19:37 följande:
    Jag följer gärna med nu bor ju jag så jag bara kan gå dit  Och träffarna gärna lite folk här i min ensamhet.

ibland uppskattar man att man bor nära
  • Kristyr
    JuliaochNelly skrev 2009-09-01 08:22:48 följande:
    haha eller hur första gången jag sakt det.... var bor du nu igen ? mitt minne är som en guldfisks...godmorgon alla föresten
    älvsjö mitt i smeten typ.
  • Kristyr
    JuliaochNelly skrev 2009-09-01 08:26:52 följande:
    aaa då måste vi ju träffas någon gång *flörta lite*
  • Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2009-09-01 13:20:18 följande:
    hej hej Åh jag är lite "lätt" irriterad...har två T-köpare som betalt in, men inte för frakten! är det något nytt sätt att försöka luras eller? Så säljaren skickar utan att kolla summan? Jag var jättenära att skicka, packade o allt men så dubbelkollade jag så allt stämde o såg då att dessa två inte betalt frakten. En av dom var typ en vecka sen nu, mejlade direkt o ännu syns inga mer pengar o inget svar!! Vad gör man då liksom??
    jag kollar alltid summan nog att den stämmer...

själv sitter jag och väntar på ett mail där jag ska få en ny frakt vill ha samfrakt, köpte 2 varor från samma säljare. Har inte hört ett smack. Vann de 27e och mailade om samfrakt dagen efter och även någon dag senare....
  • Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-09-01 19:14:50 följande:

Tank jo maj der Ja den är skitsöt!! Men Ida va inte stormförtjust  Försökte med att vovvarna e ju jättesöta men näpp!! Just dom vovvarna va tydligen INTE snälla och söta  Får se om hon ändrar sig, vi ska prova i morrn
    *dregglar bakom hörnet men det är säkert en för stor storlek*
  • Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-09-01 19:28:22 följande:

Hörru dregglet det är en 86/92...
    åhhhhhh...

Jag räknade 86 långärmade tröjorna idag och det var 11st..*hmm* och 3st är på ingång... (växalådan)
    Men inte en enda småfolk.....
  • Kristyr

nu ska jag gå och se om postis vart här med mysgrodan och llm paket

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14