• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • melizza
    Pochahontas skrev 2009-08-24 19:38:25 följande:
    Åh, hjälp mej snälla ni! Jag letar med ljus och lykta efter en Molo regnbågsoverall i storlek 98. Men jag skulle vilja ha förra årets, för jag såg en bild nånstans på både den och den nya och fick för mej att färgerna var mycket finare på den gamla. Har ni sett nåååånstans att den finns kvar?Tradera vaktar jag ju, som sagt, men om nån butik eller nåt har den kvar, kanske? Sitter här och kollar runt...Blocket, Köp och Sälj på Familjeliv och Tradera. Det är det som finns, va? Eller finns det fler sidor jag kan leta på?
    ajabajakids.se har men tyvärr inte i 98
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • RååSa BuBBlan

Smilla--- Hur stort är örngottet på Katvigs junior sängkläder??

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2009-08-24 19:49:18 följande:
    Klart att hon var det, Bubblan har alttid varit fin
    Skoja bara Kunde inte låta bli
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-08-24 20:06:42 följande:
    snälla hjälp mig i denna diskussionen tjejer!! Jag blir GALEN på dessa idioter som oroar sig o försöker varna oss hemska mammor som visar upp våra barn "öppet" för pedofiler *suck* www.familjeliv.se/Forum-5-98/m46632001.html
    Uuuuff...skummade bara igenom lite, veti sjutton om jag orkar ge mej in i en sån disskusion
    Fast jag är faktiskt lite nojjig själv just nu, en man som bor här där vi bor blev just häktad för pedofil grejer, han hade raggat upp små flickor på nätet och bett dom klä av sej inför webkamera. Dessutom har han blottat sej på flera dagis här, som tur är inte på Liams, för DÅ hade jag varit rejält nojjig.
    LIAM
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2009-08-24 20:10:11 följande:
    Uuuuff...skummade bara igenom lite, veti sjutton om jag orkar ge mej in i en sån disskusion Fast jag är faktiskt lite nojjig själv just nu, en man som bor här där vi bor blev just häktad för pedofil grejer, han hade raggat upp små flickor på nätet och bett dom klä av sej inför webkamera. Dessutom har han blottat sej på flera dagis här, som tur är inte på Liams, för DÅ hade jag varit rejält nojjig.
    Ja men det är ju irl, jag fattar inte hur folk ORKAR oroa sig för att en pedofil skulle ta just en bild på familjeliv och just en bild på deras barn o runka till...större sannolikhet att han i så fall gör denna sökningen på google ju:
    images.google.se/images&hl=sv&q=naked+kids&sa=N&start=20&ndsp=20

Låter riktigt läskigt det där hos er dock...där jag växte upp fanns en gubbe som alla mycket väl visste var pedofil och vi fick aldrig gå i närheten av honom...men han lyckades då heller aldrig göra något (vad jag vet) så han åkte dit. men blickarna sa allt på den mannen...jag fick rysningar bara han var i närheten. O han strök OFTA runt skolan. Det är ju i såna miljöer de stryker omkring...kring skolan eller på stranden eller på en porrsida på nätet...INTE på familjeliv där det t.o.m är förbjudet att lägga upp bilder på nakna barn
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-24 20:05:25 följande:
    Smilla--- Hur stort är örngottet på Katvigs junior sängkläder??
    hmmmm är inte säker på att jag har junior tror att det är baby.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14