ängeln83 skrev 2009-08-24 20:10:11 följande:
Uuuuff...skummade bara igenom lite, veti sjutton om jag orkar ge mej in i en sån disskusion Fast jag är faktiskt lite nojjig själv just nu, en man som bor här där vi bor blev just häktad för pedofil grejer, han hade raggat upp små flickor på nätet och bett dom klä av sej inför webkamera. Dessutom har han blottat sej på flera dagis här, som tur är inte på Liams, för DÅ hade jag varit rejält nojjig.
Ja men det är ju irl, jag fattar inte hur folk ORKAR oroa sig för att en pedofil skulle ta just en bild på familjeliv och just en bild på deras barn o runka till...större sannolikhet att han i så fall gör denna sökningen på google ju:
images.google.se/images&hl=sv&q=naked+kids&sa=N&start=20&ndsp=20
Låter riktigt läskigt det där hos er dock...där jag växte upp fanns en gubbe som alla mycket väl visste var pedofil och vi fick aldrig gå i närheten av honom...men han lyckades då heller aldrig göra något (vad jag vet) så han åkte dit. men blickarna sa allt på den mannen...jag fick rysningar bara han var i närheten. O han strök OFTA runt skolan. Det är ju i såna miljöer de stryker omkring...kring skolan eller på stranden eller på en porrsida på nätet...INTE på familjeliv där det t.o.m är förbjudet att lägga upp bilder på nakna barn