• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-24 20:35:15 följande:
    Ja Ida brukar ju i normalfallet gå o sova 23-23.30 och idag runt 20 Vi väcker henne på morron nu när skolan dragit igång o de är såååå skönt med en liten stund ensam på kvällen, det behöver man verkligen ibland!! Det blev.. Katvig röd/vit tröja röd/vita rosa/rosa lila/gröna strumps rosa/rosa filt 
    Den stunden behöver man verkligen Speciellt när dom inte sover nåt på dagarna längre.

Åååh fina hoppingen, o men duuuu, jag måste ju också köpa en filt ju, visst blir väl lila/grön fin till bebben?
    LIAM
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-24 20:36:58 följande:
    Å jag har en sablans T köpare som strular Skickade påminnelse i Onsdags och får nå hafsit svar i torsdags att hon skulle leta reda på sin bankmojäng å inte fasiken har det kommit in några pengar än *suck*Mailade idag å sa att nu är det 14 dagar sen auktionen slutade och neg hänger i luften!!
    låter som min sinnesjuka finska köpare...men nu har han/hon gett mig positvt så nu ska den bävern få sitt neg {#lang_emotions_demon} 

har fått 20 mejl med texten
    iban nummeret stämmer inte kolla med din bank

spelar igen roll vad jag svara för idioten skriver samma sak hela tiden och nu har det gått 40 dagar{#lang_emotions_throwup}
    Nu bloggar jag här igen :)
  • RååSa BuBBlan
    FL Lisa skrev 2009-08-24 20:39:27 följande:
    trist med sånt strul. På 14 dagar har man haft gott om tid på sig att få iväg en betalning...så helt rätt att skicka och meddela att det blir negativt om inget händer snarast
    Ja nu lessnade jag!! *strulköpare* {#lang_emotions_yell}

Såg just din bild i bildis.. Har ni provat lurvisen? Blir det mycket glipa vid öron tex?
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-08-24 20:40:35 följande:
    var shoppade du??
    LLM
  • jompa

Tjejer, jag vet att ni inte tycker det men jag tror jag blivit knäpp
    Jag har ju köpt en Småfolkslurv till M och en Vantfleece till P, och idag kom varsin NS fleece hem till dem och nu sitter jag och funderar på om de inte ska ha varsinn Didriksson lurv oxå {#lang_emotions_laughing}

• RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-08-24 20:41:08 följande:
    Den stunden behöver man verkligen Speciellt när dom inte sover nåt på dagarna längre.Åååh fina hoppingen, o men duuuu, jag måste ju också köpa en filt ju, visst blir väl lila/grön fin till bebben?
    Lila/gröna blir underbar till bebisen {#lang_emotions_heart} Men suit då? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-08-24 20:42:01 följande:
    låter som min sinnesjuka finska köpare...men nu har han/hon gett mig positvt så nu ska den bävern få sitt neg  har fått 20 mejl med texten iban nummeret stämmer inte kolla med din bank spelar igen roll vad jag svara för idioten skriver samma sak hela tiden och nu har det gått 40 dagar
    Nä men vilken knas

Fyyyy för struliga köpare alltså!!  *uscha*
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2009-08-24 20:43:35 följande:
    Tjejer, jag vet att ni inte tycker det men jag tror jag blivit knäpp Jag har ju köpt en Småfolkslurv till M och en Vantfleece till P, och idag kom varsin NS fleece hem till dem och nu sitter jag och funderar på om de inte ska ha varsinn Didriksson lurv oxå
    Du e jätteknäpp precis som vi andra så absolut ska dom ha en varsin Didriksson åxå
  • FL Lisa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-24 20:43:03 följande:
    Ja nu lessnade jag!! *strulköpare* Såg just din bild i bildis.. Har ni provat lurvisen? Blir det mycket glipa vid öron tex?
    ja vi har provat den men bara som hastigast..tyckte inte det blev så jättemycket glipa. Försökte även få på honom en storlek 1-2 i affären och det gick typ inte alls. Den var riiiktigt trång att få ner på huvudet på honom.
    Kan tyvärr inte erbjuda bild med den på just nu eftersom han sover
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-24 20:46:21 följande:
    Du e jätteknäpp precis som vi andra så absolut ska dom ha en varsin Didriksson åxå
    Att ni är knäppa vet vi ju redan men detta är ju inte likt mig.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14