• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Raihana
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-24 23:38:54 följande:
    ja verkligen både mailat ,ringt och lämnat medelannde .. hallå va då stessad, skrev det i mailet till han okså och påpekande att det inte gått så lång tid  ....Om han bara kollar på mina omdömmen så ser väl han att jag inte är en sådan som inte betalar
    Jobbigt med såna säljare/köpare som är helt galna och tror att tradera är ens liv.
    Spärrar såna direkt. Söta Tara i Bt förresten!!
  • Raihana
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-24 23:42:14 följande:
    jag ska försöka pigga upp mig nu och lägga in blider på Tara från kameran till datorn nu , kanske det hamnar nåt i BT 
    Det låter trevligt. Har själv en massa hopping och bilder som jag inte lagt in på lääänge.
  • Rååsa Smurfen
    Raihana skrev 2009-08-24 23:43:22 följande:
    Det låter trevligt. Har själv en massa hopping och bilder som jag inte lagt in på lääänge.
    tack ,ja jag gillar de färgerna mycket  
    Lägg gärna in lite bilder , hopping bilder är så kul att ser ju {#lang_emotions_laughing}
  • Raihana
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-24 23:57:30 följande:
    tack ,ja jag gillar de färgerna mycket   Lägg gärna in lite bilder , hopping bilder är så kul att ser ju
    Kommer nog senare i veckan, så jag kan passa på att fota leveransen från Mysgrodan!
  • Rååsa Smurfen
    Smultronhjärta skrev 2009-08-24 22:55:44 följande:
    Ni kan få före och efter så länge...måste lägga in från minneskortet först så bilder på liten kommer en annan dag Före:och alldeles färsk
    åh söta gulliga lilla tjej helt underbar bild på er tillsammans {#lang_emotions_heart} stort grattis
  • Rååsa Smurfen
    Smultronhjärta skrev 2009-08-24 21:52:40 följande:
    Tja..iofs..kan sonen heta Lejon i andranamn så...
    ja om sonen heter Lejon i andra namn så är ju tjejen andra namn givet Smultron så klart ju passar henne så bra  så söt och liten 
  • Rååsa Smurfen
    Smultronhjärta skrev 2009-08-24 21:29:42 följande:
    Massa massa tack tjejer Min man tycker på halvt allvar att hon borde få heta Smultron i andranamn Känns ju lite småskumt att döpa barnet efter ett forumsnick isf
    tänk inte på att det är ett forums nick ,utan för att hon kom till dig lika liten och söt som ett smultron {#lang_emotions_kiss}  ,blir en gullig histora att berätta för henne hur det var när hon kom till världen ,hur vi alla pölse kärringar här i tråden var sömnlösa natten då hon skulle komma och att hon var så liten och söt som ett smutron {#lang_emotions_heart} 
  • Mamma Kråkan

gaaa fick precis svar ifrån hon jag köpt ett linne av på tradera att hon tar ut 3 kr i avgift för mailbags. what ???kan man verkligen göra så det är ju helt sjukt. 3 kr för en mailbag till ett linne och inte står det ett skit om det i hennes aktions beskrivning.

Nu bloggar jag här igen :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14