• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Morty

Någon som hört något från Mysgrodan om sin order?

Plutten & Pluttan
  • Raihana

Sitter och svår mig blå på den Jä......a Prolistern. Skulle ladda upp 90 auktioner.
    Typ hälften tog 3 timmar!!!!!

• Raihana
    Morty skrev 2009-08-24 23:15:54 följande:
    Inte ett ljud.
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-08-24 23:15:54 följande:
    ja hon fick lådorna idag så vi får besked imorgon
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-08-24 23:19:04 följande:
    OK, vad bra! Började tro att det inte blev någon pussel till Moisen.
    Plutten & Pluttan
  • Raihana
    Buttelina skrev 2009-08-24 23:19:04 följande:
    Löööövely!!
  • Rååsa Smurfen

godkväll alla fick ett argt mail i min mail i morse ,såg det inte förren nu dock ,himla tur att jag inte somnade med Tara i sängen då hade jag nog fått neg

"Nu har jag både mailat och ringt och meddelat på din tel.svar. Om du inte har för avsikt att fullfölja kan du väl meddela mig det !!! "

lessen jag blir är bara 4 dagar sedan vinnar mailet har ju varit helg okså ,första gången på alla dessa tradera år jag fått ett sådant mail...
    Jag brukar skickar påminnelse typ efter 1 vecka ibland mer men ett vänligt sådant ,ville bara beklaga mig lite  till er ,var dock inga dansk kläder utan en sak till min son jag vann,kommer dock aldrig köpa nåt av den säljaren mer..

• Raihana
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-24 23:31:02 följande:
    godkväll alla fick ett argt mail i min mail i morse ,såg det inte förren nu dock ,himla tur att jag inte somnade med Tara i sängen då hade jag nog fått neg "Nu har jag både mailat och ringt och meddelat på din tel.svar. Om du inte har för avsikt att fullfölja kan du väl meddela mig det !!! " lessen jag blir är bara 4 dagar sedan vinnar mailet har ju varit helg okså ,första gången på alla dessa tradera år jag fått ett sådant mail... Jag brukar skickar påminnelse typ efter 1 vecka ibland mer men ett vänligt sådant ,ville bara beklaga mig lite  till er ,var dock inga dansk kläder utan en sak till min son jag vann,kommer dock aldrig köpa nåt av den säljaren mer..
    Men hallå vilken knäppgök! Jag har oftast avslut på måndagar och har 5 dgr på sig att betala, har jag inte fått pengar måndagen därpå kan jag skicka ett snällt påminnelse bara. Men detta verkat liiite hysteriskt!
  • Rååsa Smurfen
    Raihana skrev 2009-08-24 23:34:14 följande:
    Men hallå vilken knäppgök! Jag har oftast avslut på måndagar och har 5 dgr på sig att betala, har jag inte fått pengar måndagen därpå kan jag skicka ett snällt påminnelse bara. Men detta verkat liiite hysteriskt!
    ja verkligen både mailat ,ringt och lämnat medelannde .. hallå va då stessad, skrev det i mailet till han okså och påpekande att det inte gått så lång tid  ....
    Om han bara kollar på mina omdömmen så ser väl han att jag inte är en sådan som inte betalar
  • Rååsa Smurfen

jag ska försöka pigga upp mig nu och lägga in blider på Tara från kameran till datorn nu , kanske det hamnar nåt i BT 

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14