Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

håller med dom andra byt bm så ska det ju inte gå till, tycker inte om sjukvårdspersonal som ställer diagnos genom telefon. Läste något om immunisering som du skrev har du haft det innan eller

• Tasha78
    Zvartaliljan skrev 2009-08-24 08:57:38 följande:
    Tasha - Maia föddes för tidigt pga att jag börjat bilda antikroppar mot henne. Felipe är AB+ och jag O-, Maia fick då hans o blev B+. Eftersom jag skapade antikroppar med henne så finns de ju redan i systemet från början med denna så jag är ju lite orolig för att det ska påverka denna mycket tidigare...men det skulle de inte börja kolla förränns v.25 enligt den läkaren jag träffade. Efter det skulle de ta prover ofta för att kolla nivån av antikroppar i mitt blod. Innan dess var det tydligen ingen fara...
    samma sak hände mig så det är just därför jag undrar
  • Tasha78

jag har precis träffat lite folk från tråden va skoj

• Tasha78

ni som beställde kläder från mysgrodan har ni gått dom

• Tasha78
    Buttelina skrev 2009-08-24 21:02:33 följande:
    Härligt
  • Tasha78
    Smultronhjärta skrev 2009-08-24 22:06:53 följande:
    Tack tjejer Här är status just..vi synkar toppenbra genom att vi tillgodoser varandras behov (vet fortfarande inte hur man får in bilden som liten med Firefox*sorry*)
    härlig bild
  • Tasha78
    lillronya skrev 2009-08-25 07:59:24 följande:
    Alltså vad är det med folk på tradera? Jag har traderas vinnarmejl och det står i alla auktionerna. Ändå är det så ofta nån som missar det. Hur lyckas de med det?
    jag missar också när jag började på t fanns inte automatiskt vinnarbrev sedan var jag borta från t i några år så jag fattade inget när folk skrev här i tråden att de använder automatiskt vinnar brev
  • Tasha78

ja vet dom inte vad dom har vunnit då är det kris

• Tasha78

någon som sett en hallonlurv i 152 kanske

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14