• Milliz

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

solouniko skrev 2009-07-29 20:53:39 följande:
    Hejhej! Var tvungen att tröstshoppa en pärlhjälmis nyss efter att M bajsat ner hela mig och henne
    Hej! Ja då har man all rätt att tröstshoppa lite. Pärlhjälmisen är så fin. Vi har använt våran massor. Jag tror det är ett av mina bästa köp Jag är så shoppingsugen men jag hittar inget jag vill shoppa Vilka problem man har va.. hihihi
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    lillronya skrev 2009-07-29 20:56:29 följande:
    Emili har  börjat dra fram en stol till garderoben och själv väla tröja. Ibland går det med annat, om jag bara klär på honom i farten, liksom.Och så Anjelin som bara vill ha klänning och kjol... Tur hon hittade sej ett par byxor idag.
    Vilken sötis Elias har sina tröjor långt ner så han behöver ingen stol. Fast när han ska ta ut en tröja så brukar alltid hela högen följa med.. Sen ska han hjälpa till att städa in dem, och då måste han ju förstås vika ut varenda tröja och se hur den ser ut Han har börjat inventera Ellas tröjhögar också. Det är väldans spännande. Fast än verkar han inte ha fastnat för någon av hennes tröjor, han bara kastar iväg dem direkt Så här viks många tröjor i stort sett dagligen
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-07-29 20:59:28 följande:
    Ja visst då? Jag kände att jag bara mååste ha en pärlhjälmis, snart är dom väl slut överallt så jag passade på. Haha ja, stackars dig! Men nått liitet kan du väl kanske hitta?
    Nej jag hittar inget litet, och så känner jag mig lite småsnål också. Jag väntar ju på lurvar och pussel och en massa annat fint. Och så vill jag ju shoppa småfolk också när det kommer... Tänk om lurvarna skulle kunna dyka upp nu så jag får stilla shoppingsuget
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    LillaÄrtan skrev 2009-07-29 21:01:59 följande:
    Hur stora är hjälmisarna?Min 20 månaders har stoooort huvud.....
    Min dotter som är 10 mån har 6-12 mån och de passar bra. Eller förresten de med stjärnor har hon 3-6mån på de är större i storlek.
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-07-29 21:08:47 följande:
    Det tror jag nog absolut, om det var en jag verkligen ville ha Jaa, hoppas de kommer i veckan verligen! Frågade Maggan om det kommit nå paket idag, men icket!
    Trist... Vilken fin butterflysamling du hade förresten Tröjan med pärlplatteärmar är ju så fin. Ella har vuxit ur sin så jag måste hitta en ny!!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-07-29 21:11:26 följande:
    Är det olika i olika print? Vi har den rosa med prickar i 3-6 månader och den var bauta på Milla. Så jag tog 0-3 månader på pärlan, hoppas den passar!
    Jo, de med printen är mindre. I våras köpte jag en regnbåge och en pärlplatta åt ella, och regnbågen kan hon fortfarande inte ha men pärlplattan har passat hela tiden. Den svarta med vita stjärnor har hon i samma storlek och den är också för stor, men pippifåglarna passar.. Det är så jobbigt att de inte kan göra samma storlek lika på alla mössor.
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Pejo skrev 2009-07-29 21:10:59 följande:
    Har kollat in suiten med blommor o fjärilar den är sååååå fin!!Har ni något annat förslag?
    Jag tycker att den med blommor och fjärilar är finast. Min kompis nyfödda ska få en body i det printet
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-07-29 21:16:52 följande:
    Ja den är jättefin verkligen! Älskar butterfly! Tänkte köpa den också, finns på halva priset hos rackamaja om du inte sett det. Men det blev betroot stripe istället, hon vill ha ganska enkla och inte så grylliga kläder. Så jag tog den "tråkigare", men kanske jag köper en butterfly också Ja, det är såå fint! Har 74 på tröjan så jag hoppas Milla kan ha den i vinter.. ÅH, fint det hade varit med butterfly byxor!
    Jag skulle behöva hitta en i 80, men det är väl hopplöst. Får hoppas på salgen om det nu blir någon. Ja varför gjorde de inte butterflybyxor? Det hade varit supoerfint!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-07-29 21:18:46 följande:
    Okej. ja det är ju lite tossigt, hoppas den inte är för liten då! Då grinar jag nog
    Jag håller tumsen för att den ska passa
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-07-29 21:26:17 följande:
    Ja, butterflybyxor och pärlplatte och aquaflower klänning vill jag ha   Hade varit sååå fint! Hoppas det blir salg!
    Precis de vill jag också ha och så en fleurklänning också. Jag hittade en butterflytröja med pärlplatteärmar i 80 så nu har jag shoppat Oj, vad glad jag blir jag väntar bara på ett bekräftelsemail nu så att den finns kvar också
    Elias 070202 Ella 080920
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14