Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

isako skrev 2009-07-15 23:18:39 följande:
    Oh ho ho ho NO WAY!! Isf får jag tejpa ihop ett par 92or för här skall det minsann inte hoppas någonting
    Hihi, jag blev lika sur jag. För jag hade massor i stl. 92 i min växa låda då, i och för sig inte Molo, men ändå. Han använde inte ett enda plagg i 92!
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-15 23:25:44 följande:
    Nämen, tråkigt att dom inte känner killen! Va glad att han inte gillar pistoler etc....
    Idag var vi nere och badade i mina föräldrars pool.
    Sonen springer runt oh jagar hönsen helt naken i cowboy hatt med pistol och gevär i trä som min pappa täljt åt honom och skriker: Kom igen alla segisar (fegisar), kom igen. Pang pang!! Så ska han skjuta dom stackars hönsen......
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-15 23:35:27 följande:
    Shit!! Vilken ågren...
    Jäpp. Du vet väl att MirreMus är lika stor som min kille va?
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 23:34:25 följande:
    Då ska du se min syrra!! Hon modellade ett tag, låååång smal allover, brunt tjockt hår och bara såååå vacker å sen har vi rara jag som kontrast Fyra ungar, älskar ostbågar, rumpa som är utformad efter den enorma datastolen och diverse andra rara små defekter
    We lööööv u anyway!
    isako skrev 2009-07-15 23:39:45 följande:

JA, mat och CHOKLAD är boven i detta hus!!!
    Inte alltid så kul med grabbig grabb heller. Som när han får för sig att en kille inte kan ha tjej kompisar, en kille kan inte titta på Barbie film, en kille kan INTE ha rosa eller lila. En kille kan inte pussas å kramas. Men det är bara ryck han får ibland, inte ofta tack å lov.....

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 23:40:48 följande:
    Å det är ungefär tvärtom här med min Bella!! Hon får pärlor, glitter o diverse andra girly saker å de enda hon skriver på sin önskelista är : radiostyrda bilar, vattenpistoler, boxnings handskar å sen kommer dom med de hon INTE vill ha Man blir fasiken sur!! Ge ungen de hon/han vill ha för tusan!!
    Hon skulle nog gå bra ihop med min kille!
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 23:44:05 följande:
    Sov gott! Kanske ska lägga mig raklång en stund jag åxå så rumpan får jämna ut sig
    Fixade precis lite money till dig
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 23:50:04 följande:
    Nä, dags för denna mamman å knoppa åxå Cu gullevännar
    Nattis!
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-15 23:41:15 följande:
    Nää tjejer.. Nu ser jag snart dubbelt. Sängen kallar. Pussss på er
  • Raihana
    jompa skrev 2009-07-16 08:38:58 följande:
    Godmorgon.Jag vet ju att ni kan lägga en del pengar på era barnkläder men måste få fråga vad tycker ni man kan lägga på en handväska?Lite nyfiken då jag letar ny.
    Jag skulle kunna lägg en 500-600:- om det var en jag verkligen vill ha!

Godmorgon förresten!
  • Raihana

Tjolahopp i tråden!
    Hoppar in mellan all tvätt
    Nu har mina föräldrar fårr för sig att ta med sig ungarna till Eskilstuna Zoo också!!
    Trodde det räckte med Danmark jag

• Raihana

Öööh, har detta blivit en OM tråd?

• Raihana
    snigelina skrev 2009-07-16 11:08:57 följande:
    Men Eskilstuna är ju nära Tacka och ta emot bara! Blir de borta en natt då?
    Näe, dom har hotat med lö-tis!
    Mina bebisar liksom!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14