Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

isako skrev 2009-07-13 01:13:21 följande:
    haha samma här! Eller när han väl handlar så blir det alltid fel hahah Stackaren. Byxor som korvar sig, tröjor som krymper osv osv
    Ja, eller hur! Tur dom har oss!
  • Raihana

Näe, dags att sova nu så jag kommer upp när kidzen plingar på dörren typ 7!!

• Raihana

Gomorron i tråden!!!
    Mina älsklingar kom och ringde på dörren kl. 8!!
    Och som överraksning var dom klädda i helt nya Molosar!

Julia: Låter underbart med semester!!

Fru Humla: Härligt att ni hade en fin dag!!! Grattis!

• Raihana
    snigelina skrev 2009-07-13 10:39:15 följande:
    Oj, vad hade de på sig?
    Mosen08 skrev 2009-07-13 10:39:41 följande:
    Tack  Vad hade älsklingarna fått för fina molo kläder då?
    Killen hade den långärmade ducati tröjan med däck ärmar, plus att han hade fått ett linne med motorcyklar på.
    Tjejen hade rosspace knapptröja och leggings.
    Sen fick Mini en hel påse Molosar
    Det var våran sommarpresent i år till min glädje Vi brukar alltid få en sommar present nämligen, så då tyckte dom att detta passade i år! Lööööööv mina föräldrar!!
    Inte bara för kläderna såklart!
  • Raihana
    Duntoffla skrev 2009-07-13 10:39:24 följande:
    Morrn morrn!Var har dina kids varit? Najs med massa fina molosar!
    Dom har varit i Köpenhamn med mina föräldrar över helgen.
  • Raihana
    Zvartaliljan skrev 2009-07-13 10:42:33 följande:
    Hej hej. kikar in från lekterapin. Maia leker för fullt. Inget har kommit ut än trots vattenlavemang...hon ska få olja igen ikväll och vatten igen imorgon o det verkar som vi blir kvar hela veckan med samma procedur. Hon äter ju ingenting heller...lever på isglass. Läkaren som kom idag var iaf supertrevlig och vill kolla upp detta noga så de ska kolla gluten nu också även om han inte tror att det är det. men han vill kolla alla möjligheter. Så de ska gå in och ta prover från tarmen...ännu en hemsk upplevelse för Maia men det måste göras...De ska även kolla sköldkörteln om det är så att den producerar för lite nu, när hon var liten producerade den ju för mycket men nu är det 2 år sen de kollade den. Ja det känns iaf som de tar oss på allvar och alla är jättetrevliga.Humla - Grattis till giftermålet
    Stackars liten! Men skönt att hon är pigg och vill leka!
    Så skönt också att dom tar er på allvar! Hoppas det löser sig snart.
  • Raihana
    Duntoffla skrev 2009-07-13 10:47:20 följande:
    Vad mysigt för dem. Och kul att dina föräldrar valde så fina kläder åt dem.
    Duntoffla skrev 2009-07-13 10:46:47 följande:
    Åh vilka fina kläder! Och snälla föräldrar
    Ja, jag blev verkligen överraskad eftersom jag frågadt om hon kunde kika på Molosar åt mig och hon tvärnobbade.
    Dom hade haft supermysigt så det var kul.
    snigelina skrev 2009-07-13 10:47:45 följande:
    Åh, var det kläder du gillade då? Vad fick mini? Inget du redan beställt, så det blev dubbelt?
    Jäpp, gillade allt! Mamma vet precis min smak!
    Blev dubbelt av ett par muddisar bara, men det gör inget.
    Hon fick:
    Fågelkläningen
    Badgeskläningen
    Ducati tröjan med däckspårsärmar
    Byssorna med däckspår
    Muddisar svarta med stjärnor och rosa mudd
    Muddsar randiga i cerise och grön med lila mudd
    Muddisar randiga i beige och cerise medlaxfärgad mudd

Det roliga var att hon gick in för att köpa blanket leggings som hon lovat mig, men dom hade dom inte. Så hoppade hon det andra och pappa valde ducati plaggen!
  • Raihana
    Morty skrev 2009-07-13 10:48:38 följande:
    Vilken nice surprice!!
    MYCKET!
    Plus att hösten blev ju väsentligt mycket billigare.
    Mosen08 skrev 2009-07-13 10:49:14 följande:
    Vilka snälla föräldrar!! Orkar du knäppa lite bilder kanske?
    Ska, men håller på att ladda batterierna. Så det kommer under dan.
    Morty skrev 2009-07-13 10:51:55 följande:
    Wow, vilka härliga kläder!!! Tur att det inte blev de 'stickade' leggings. Vad fick mini? Nyfiken jue!!
    Stora tjejen hade pekat på dom leggingsen men mamma hade visat henne andra saker istället. Hon gillade dom som tur inte heller.
  • Raihana
    Zvartaliljan skrev 2009-07-13 10:52:57 följande:
    Ja det är ju det som ä'r det lustigaste...med den klumpen hon har där inne så borde hon ju ha ont hela tiden o inte vilja leka. Men ja...hon är väl som alla barn, hopplösa när det gäller sjukdomar, kan leka trots 40 graders feber typ  Var en liten tjej här nyss och lekte...hon gick på cellgifter o ändå hoppade hon som en tok på studsmattan med maia. Jag fattar inte vartifrån de får energin!
    Ja, en själv i Maia´s situation hade väl legat och ojjat sig i sängen och varit nästintill dödssjuk......
    Men det är ju det som är så härligt med barn, all denna energi!
    Kommer ihåg när dom opererade snoppen på min son  när han var 1år, 3 timmar efter att han vaknade ur narkosen så sprang han runt med droppställningen i korridoren som om han aldrig opererats....
  • Raihana
    snigelina skrev 2009-07-13 11:03:03 följande:
    Åh, så då finns de stickade leggingsen? Var lite orolig för att de inte hade gått i produktion..
    Vet i och för sig inte om det var just leggingsen, mamma sa bara att hon pekat på ngt som såg ut som om det var stickat till Finlands fotbollslag och att det var gräsligt fult.
    Så det kan ju lika gärna varit en suit eller nåt.
    Mosen08 skrev 2009-07-13 11:04:49 följande:
    Vilken härlig blandning till Mini, hon kommer att bli så fin
    Tackar! Ja, jag ser så fram emot att prova badgeskläningen på henne.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14