Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-07-30 22:33:12 följande:
    Det finns en nere i Båstad och en uppe i Boarp. De heter Rackarungar och Rackcartyg. Eller nåt sånt.
    Ja, just det i Boarp finns det ju en liten mysig affär. Där har jag varit förbi nån gång när vi varit i stugan
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    kexchoklad skrev 2009-07-30 22:55:32 följande:
    Någon som har något tips på hur man kan få bort tomatfläckar? Ella har spottat köttfärssås på sina gula byxor med vita prickar. Jag har provat med fläckborttagningsmedel men det blir kvar en svag fläck..
    Tyvärr inga tips, vi har nämligen också köttfärssåsfläckar på de byxorna. Visst har de bleknat lite, men de syns än
    Har testat med vanish, diskmedeltablett och galltvål
  • Busbellan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-30 22:59:57 följande:
    jag fortsätter mitt tjatande om Tabort - den oranga flaskan Tar allt! Tomatsoppe fläckar tog två behandlingar innan de var helt borta men köttfärsås brukar gå helt bort med första
    Jag har faktiskt aldrig testat tabort, har knappt hört nån som varit nöjd med det.
    Men det kanske är värt att köpa och ha en sån flaska också då
  • Busbellan

Nej nu tror jag de är dags för sängen. Måste ju läsa färdigt boken jag håller på med.
    Har ni inte läst böckerna "flyga drake" och "tusen stålande solar" så bara MÅSTE ni göra det. Bästa böckerna jag läst tror jag

• Busbellan
    Morty skrev 2009-07-30 23:06:05 följande:
    Fin du blev i håret förresten! Har missat kommentera det.
    Tack
  • Busbellan
    Flock skrev 2009-07-30 23:12:59 följande:
    av vem?? Jag läser mycket..Kul med tips..
    Nu måste jag nog hämta boken för att kunna stava till namnet.......

Khaled Hosseini heter han
  • Busbellan

Hej tjejer, vad händer här idag då?

Här har vi varit en sväng på vc med Ella, fick penicillin mot uvi så nu får vi se om det där småskvättandet kan sluta igen.

Hoppades ju på paket från mysgrodan idag, men det får jag väl vänta på hela långa helgen nu då

Bubblan, hur har det gått för sonen?

• Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-31 17:55:20 följande:
    Jo, det har gått bra! Snälla snälla Malou ringde mig sent igår och hade kontakt med nån på flygplatsen som han kunde möta Så nu är han safe på nåt hotell nånstans!Tack igen gulle Malou!!
    Men åh så skönt att det löste sig så bra i alla fall
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-07-31 18:24:36 följande:
    Gahhh vad jag är sugen på nya katvig ränderna.Har de kommit till någon svensk shop än?
    Var kan man se dom?
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-07-31 18:30:35 följande:
    shop.curiosa.dk/group.asp?group=390Svea skall abolsut få den lila/gröna velour klänningen o tröja i råååååsa. Och ja.... typ allt för jag älskar dessa ränder.
    Åh, den rosa var ju underbar!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14