Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

godkväll har lagt in bilder från vinterkläds prövning i BT 
    Tycker det är jätte kul att ser barnen prövar vinterkläder i BT ,man få massa inspiration och lite storleks hum 
    Lillronja fina killen med hajarna och den rosa är jätte fin ,jackan såg ut att blir bra med byxorna till.
    Bubblan  underbar kombi med den röda jackan och regnbågs byxan till .
    Jag ska köpa ett par svarta byxor och nån jacka troligen hallon röd att har till dem

• Rååsa Smurfen
    Milliemolly skrev 2009-08-06 22:21:55 följande:
    Åh vad supersnygga overaller i bildis. Hur lång år bubblans dotter? Jag funderar på hur 98 blir på en som är 91 cm nu i sommar. Overallen sak ju räcka okt/nov-april iallafall. Hur lång är smurfens dotter? Åh, idag var jag o klämde på nya molosar. Köpte en fleece, och en manchesertunika. Kollade även på lack.moloconverse! Vilken sida har mest nya molosar?
    Tara är ca 92 cm och har stl 98 i overallen
  • Rååsa Smurfen
    isako skrev 2009-08-07 00:07:35 följande:
    Tack gums Har ni vi har aldrig använt den, förutom på det fotot då..Nu är jag fantamig arg!!! Legginsen som "inte skulle komma" i stlrk 92 finns visst i 92!! Grrrrr! Jag skiter i det. Jag skall !! ha dem i 92. De får ta tillbaka dem i 98!
    vad det pins i stl 98 som skulle åka tillbaxa
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-07 09:45:50 följande:
    Men bara i detta ju!!  Har verkligen inte överhandlat denna höst!! Å leggingsen vill jag ju ha till klänningen och till linnet.. Rånisen räknas ju inte och sen tröjan till muddisarna liksom
    hmm i katvigs råååsa har du väl köpte några stycken av
    skoja  man måste ju i allafall har hela set  ,tycker vi ska räknar antal kombis i samma print
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-07 10:10:50 följande:
    sex
    Tara kommer att 7 st då räknar jag både lurvar och vant flece
  • Rååsa Smurfen
    ängeln83 skrev 2009-08-07 10:57:11 följande:
    Hjälp nu...blå eller brun lurvis?
    jag rötar blå eftersom jag inte gillar brunt
  • Rååsa Smurfen
    Everlonn skrev 2009-08-07 11:08:24 följande:
    Gah sitter och fundilerar hur jag ska våga mig in i stockholm! *fegis* Känns lite läskigt att ta sig in...tror inte jag vill ha med Bus för hon är inte så värst glad i att sitta i vagn..och så tåg i en halvtimme då...och då kan ju maken inte följa med hmm
    ja fegis inget farligt alls ju ,bus gillar nog att åka tåg Jag bodde i stockholm i några år innan i Märsta
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14