Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Mitt livs lycka skrev 2009-07-13 23:03:24 följande:
    Apropå Hummel då...Skulle jag köpa en 86:a även i den till William om det blir en sån??
    eller hmm han var 16månader nu? då hade jag nog tagit en 92a i hummel... fast 86 funkar nog med. min 92a var rätt stor men den funkade toppen ändå tack vare att den är så mjuk o smidig
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-07-13 23:19:01 följande:
    Det är sant och självklart vill man ju fynda så mkt som det bara går. Här är det bara bra. Själv då? Börjar du få en kula?Det blev denna. Ska använda sittdelen som slit och slängvagnwww.tradera.com/Emmaljunga-barn-vagn-03-bla-g...
    fy vad dyr
    kexchoklad skrev 2009-07-13 23:19:54 följande:
    Puffar lite för min fråga *tjatar på*
    jag hade tagit en strl 86
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-07-13 23:24:54 följande:
    Eller hur? Svindyr! Det blir en toppenbra skruttvagn för leriga stövlar i höst
    haha nästan pinsamt att komma o hämta den o betala 11kr
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-07-13 23:32:45 följande:
    Jag vet Köpte ju en annan vagn för 26 kr i höstas. När hon började surra om växel på 30 kr så kände jag mig fånig bara av att säga att "behåll den du" Ska hämta denna vagn i morgon då det är en liten bit härifrån. Antar att säljaren bara vill bli av med den.
    ja det är säkert så hon är säkert bara glad för att bli av med den
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-07-13 23:38:34 följande:
    Hur man nu kan det, så himla snygg som den är Fick du också paket från Baboon idag? Är så glad att jag tog orange shorts. Så fin färg! Hoppade i slutändan ESL hooden men ångrar mig lite nu. Du får gärna meddela om din passade när du får den
    hade dom orange shorts? jag har nog inte fått mitt än för hon har sett betalningen idag... varför ångrar du dig?
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-07-13 23:45:15 följande:
    Äh, jag höll på att snåla fram och tillbaka men i slutändan blev det samma pris då redan fakturan var utskriven när jag skulle ta bort hooden så det blev samma summa men ett par svarta shorts och ett par orange leggings. Japp,de hade oranga shorts. Superfina till apelsinlinnet.
    ahaa ja jag meddelar. jag ska hem om imorgon o förhoppningsvis har jag dom då orange shorts låter fiint men vi har orange knikcers upp till strl 122 så vi klarar oss
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-14 20:44:20 följande:
    hmm 74 finns kvar...kan ju visserligen vika upp ganska mycket i armarna utan att det ser dumt ut så det kanske funkar till en 6-månaders nästa sommar??
    men inte kan väl pedro ha en sån blommig jacka
  • Buttelina
    Incommunicado skrev 2009-07-14 20:50:49 följande:
    jag älskade Nanoou men tröttnade snabbt på den förra gröna som var liiiite för lysande för min smak när den sat på... hur ser "nya" velouren ut, har inte sett vårens? visa någon shop! Hej alla! Kul att lilla tjejen är på bättringen Liljan o loppan! Kul å se Nikki här med, det är många man inte sett på ett tag.
    hmm pixiekids har tror jag
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2009-07-14 20:52:23 följande:
    Det tror jag inte blir allt förstort. Den är ju verkligen såååå himla fin
    så himla söta barn i bildis har saknat dom där
    lillronya skrev 2009-07-14 20:52:46 följande:
    Den gröna var inte i min smak heller. Men superfin på nikkis tös.Svartvit och lila var det i våras....
    sicken goding i bildis
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2009-07-14 20:57:13 följande:
    Tack vad snäll du ärNär blir det grillning hos dig ???Nice shopping du gjort på siståne. jag har hållit koll på Bt fast jag inte visat mig här inne. Måste fråga förrästen. Du har fortfarande 98/104 i småfolk klänningar va???
    nån gång nästa vecka kanske??

tackar bt måste man hålla koll på
    jepp 98/104 har vi i småfolk
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14