Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Fiffa5 skrev 2009-07-12 13:48:37 följande:
    Hej alla!Länge sen jag var här nu, har inte haft tid för shopping på länge. Men nu har min kompis fått en liten bebis oc h jag vill köpa present! Har funderat på en sommarsuit, texNanoous www.litenpalandet.se/popup.html?Images/Produc...eller idaTklkids.jetshop.se/ProductPopup.aspx?filename=...Ngn som vet hur passformen är på dem och även hur kvaliten är?Eller har ni ngt annat tips på fina kläder (gärna REA)? Har inte hängt med alls så jag vet inte vilka shoppar som har bra REA nu...
    bägge har bra kvalitet! tycker nanoous är finare
    mortillsju skrev 2009-07-12 13:48:18 följande:
    Söta bägge minsann. Jag har ju inte sett dem live men härliga ser de ut på bild!!
    dom är superfina live!
    saturnina skrev 2009-07-12 13:48:25 följande:
    Jag är inne på att köpa knapptröja och ha till hösten.Maj gaad, vad det där lammlinnet gick upp på Tradera. Mitt lilla snyltbud blev mer än dubblerat. Känner igen alias - det är någon härinne.... jajja dig
    ja hmm svårt detta
    lammlinnena brukar går högt på t...
    Tasha78 skrev 2009-07-12 13:48:47 följande:
    hihihi grattis jag får ragga på salgen istället oj va billig den var
    jaa superbillig avbokar jag den så kan ju du köpa den strl 92 dock
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Tasha78 skrev 2009-07-12 13:59:08 följande:
    å den storleken vill jag ha kan jag få besöka dig och skriva i din gästbok
    absolut fixar
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-12 14:06:42 följande:
    Orkar ni ge mig ett smakråpd innan min dörsta semestervecka kickar igång och jag är datorfri i en vecka? *appropå Molos höst*
    du har du sett att rackamaja har de brun/bruna katvig leggingsen?? de passar ju sääkert till pippitunikan *tipsar*

klart vi orkarge smakråd
    Fiffa5 skrev 2009-07-12 14:04:45 följande:
    Låter bra. Tror det får bli Nanoou då!
    ja köp en fin nanoou jag har alltid älskat nanoous suits och kvalitet
  • Buttelina
    Fiffa5 skrev 2009-07-12 14:17:20 följande:
    Är de kortärmade tröjorna också bra? Funderar på om bebisens storebror skulle få en. Vet du hur de är i storlek? Han är 3,5 år nu och ganska lång. Stl 110?
    dom har jag aldrig haft. men jag upplever dom som normala till ganska små överlag. däremot är klänningrana långa i strl
    mortillsju skrev 2009-07-12 14:18:29 följande:
    Jag har ju tänkt mig ett tokrolig höst klädmässigt till min superarga och kräsna dotter på snart tre. Hon gillar allt tokigt och grällt. Här är några plagg jag tänkt kunde funka lite huller om buller, vad tror ni?Överdelar:www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=22350www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=22341www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=22413Leggings:www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=22673Byxor som jag tänkte sy om lite så de inte är så vida nedtill:www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=22682www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=22709www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=22691Utöver detta har vi en svart klänning med vita stjärnor, lapptäckesleggnings, lila stjärntunikan. Sen behövs ju lite kjolar att bryta av med och velourbyxor såklart....
    gillar hon galna färger så hade jag inte tagit de nedersta byxorna... jag hade inte heller köpt både svarta leggings och svarta byxor utan bara en av dom... sen hade jag köpt pippitröjan och köpt katvigs orange/tunkorsa och brun/bruna leggings på rackamaja (om rätt strl finns kvar)
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-12 14:22:07 följande:
    Tack för tipset! Nu är de beställda!!
    så lite så
  • Buttelina
    Fiffa5 skrev 2009-07-12 14:28:58 följande:
    Kan stl 110 bli lagom till en lång 3,5 åring nanoous tröjor?Och 62 till en två veckors bebis som var 54 lång och vägde 4,4 när han föddes?
    ja det tycker jag låter bra!
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-07-12 14:51:44 följande:
    Tjo ho i solskenet! Allt mitt på Rackamaja fanns.
    vad beställde du?
  • Buttelina

gahh jag har gjort den största gaderobsrensningen här hemma ever tror att det är ca 50-70 dansk plagg som ska ut {#lang_emotions_surprised} det är mycket för att vara butte

och när jag äntligen tog mig i kragen och började fotografera så dog såklart batteriet i kameran {#lang_emotions_yell}

• Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-12 15:06:29 följande:
    Oj vadan detta? är det dags för en rejäl förnyelse? Tillväxtspurt eller vad?
    ja lillebror har blivit stor, så alla suits (nästan) velourheldressar, bodysar ryker. och sen är resten förnyelse och isabel har växt ur en del... tex fiiin garnbolsklänningen sitter preciiis snyft
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14