Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-10-02 16:35:14 följande:
    Jo precis, byter jag jackan till en 104 så är väl setet givet till Tara nästa vinter Det är bra för både dig o mig att Maia alltid är en storlek över Tara Jo de kom samtidigt men kag provade enr osa lurvoverall i 92 på Maia förra året och den var alldeles för liten, så då borde den ju inte vara stor i storleken då...jag fick ju ta 98/104 då i jackan istället och jackan är nu för liten...
    ja isabel har 110/116 i sin lila lurv som sitter bra men 98/104 i lurvoverallen (den gröna med bruna) är stor.. jaja hoppas att den passar maia, annars gör den ju det nån gång
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

flock och lillaronya UNDERBARA FYND

Tjolla: söööta Milo

Smultronhjärta skrev 2009-10-02 19:42:36 följande:
    Flock och Ronya-Vad mycket fint ni hittadeJag har inte fotat ännu, tror inte att jag orkar heller ikväll..Tok tok tokammar just nu*äntligen* och kom hem till en skinande nystädat hus så nu sitter jag här och njuter av Ajaxdoften tack vare min snälla man
    meeen jag dör ju nästan här
  • Buttelina
    Flock skrev 2009-10-02 20:29:18 följande:
    Tack!! Det är SÅ roligt att komma hem o packa upp!! Och snart är det dax för oss att åka till nästa salg!! *LIKE* Så roligt!!!
    åhhh ja sååå kul!!!

Juliaoch nelly: suuupersöta lilla nelly med målning i huvudet
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 20:33:02 följande:
    Butte - Såg du mitt inlägg igår om den 13?? Everlonn o bus hänger på Är det ok? Tjolla kunde inte
    nää det såg jag inte. Ja vad kuuuul
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 20:37:47 följande:
    Ja det blir nog ett möte vi sent lär glömma Alla de busfröna på samma ställe Men då är det nog verkligen ingen fara o lämna Maia hos dig en stund, bus o Sofia känner hon ju ganska bra
    jaa det kommer gå super!! vilken tid kommer ni?
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 20:37:47 följande:
    Ja det blir nog ett möte vi sent lär glömma Alla de busfröna på samma ställe Men då är det nog verkligen ingen fara o lämna Maia hos dig en stund, bus o Sofia känner hon ju ganska bra
    fasar dock för bus, maia och bia {#lang_emotions_sealed}
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2009-10-02 20:41:19 följande:
    Nääädå, det var så lugnt och fint sist hos Lawoman
    var det
    Everlonn skrev 2009-10-02 20:41:46 följande:
    och tack för att vi får komma!
    JuliaochNelly skrev 2009-10-02 20:42:05 följande:
    BUTTE tack
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 20:42:13 följande:
    hmm...ultraljudet är kl.14.30 så jag vet inte riktigt, när passar dig bäst? Kanske bäst vi stannar o äter mat någonstans först o sen kommer bort till dig för en liten lekstund? Köp öronproppar
    hmm ja jag kan hämta barnen från dagis 12 eller 2. då har dom ätit lunch... så jag köper nån kaka till kaffet??!
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-02 20:45:00 följande:
    Åh så synd att Milo inte ska med
    haha jaaaa {#lang_emotions_heart}
  • Buttelina

men liljan ska du vara på ul 14.30 så är det ju bäst om ni kommer runt 13-13.30 så att maia hinner träffa oss lite innan du åker på ul

• Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-10-02 20:52:55 följande:
    Godkväll girls.Kom nyss hem från mammsen, har inte träffat henne sen i måndags så jag var sååå mamma sjuk Nu förstår jag hur Liam har det dom dagarna han är mammig En maaaassa fin Småfolk hopping i BT, surar fortfarande över att jag missar alla salger.
    haha är du en mamma fis jag med
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14