jo men risken är ju att man köper sånt man inte vill ha. hihihi låter precis som jag skulle kunna göra, så fort det är rea dyker helt plötsligt ett behov upp
Hahaha sitter och skrattar åt min lilla smala kille. Han var på 4års koll igår. Vägde 15,4kg och var 101,5cm lång.I veckan fick jag hem lite NS jeans till honom i stl 104 och jisses så stora de är. Så kostigt då 98orna satt verkligen precis. Undra om de görs lite extra stora från 104
han o isabel är ganska så exakt lika stora. lillebror däremot är 93-94cm och väger lika mycket
Ja men fyller inte Isabel nu oxå? Har för mig det.P var ju ganska seg i starten och jag vet att han alltid var mindre än Isabel men nu har han spurtat lite på slutet. Ok han ligger ju fortfarande under medel men ändå.Tycker du att många byxor blir för stora till Isabel? Jag har svårt att hitta bra till P. För stora i midjan ofta.
jo isabel fyller 4 nu den 9e så han har växt ikapp!
hmm jo en del byxor är för stora i midjan men de allra flesta funkar. men nu använder inte jag så mycket fasta byxor liksom utan mer mjukisar
Ja, det gjorde August med Men han har ju å andra sidan bara gått upp ca 4 kg sen dess
jaa ofta så brukar det jämna ut sig... isabel var ju tjock som bebis hon vägde typ 7.5kg när hon var 3-4månader eller nått sen har hon bara gått upp 7kg på nästan 4år
Vad tråkigt när man stannar upp. Jo jag fuskade ett par dagar men har kommit igång igen och sammanlagt har jag gått ner 5 kg på 3 veckor Så jag tycker det går superbra och jag har heller aldrig mått såhär bra i kroppen och allt. Tyvärr tycker jag inte att de 5 kg syns nånstans men det kommer kankse
JÄTTEBRA JU!!!!
Tejja skrev 2009-10-03 09:09:45 följande:
Hej då och hejja hejja alla duktiga viktnedgångare!