Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tejja skrev 2009-10-04 08:50:34 följande:
    God morgon på er! Usch vad jobbigt att inte få sova! Så härligt att få sova! NÅgon som kan bestämma åt mig?Ska Neah, 2 år, ha en katvig regn/vindoverall eller inte?Är det ett bra köp, eller är det bättre med galonisar?
    vi har inte använt regnoverallen än och här har det regnat mycket på sistone, men den är snygg
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Fiffa5 skrev 2009-10-04 15:10:53 följande:
    Är det ngn som har både Molos lila lurv med röda kanter och den nyare lila med gröna kanter? Skulle så gärna vilja se en bild på dem tillsammans. Kan inte bestämma mig för vilken jag tycker är finast!
    helt klart är den lila med gröna kanter finast!! mycket skarpare klarare färger
  • Buttelina
    Fiffa5 skrev 2009-10-04 15:59:54 följande:
    Jag tyckte bara att det vars å bra med röda kantband som den andra hade, för vi har så mycket röda kläder o mössor. Men man kanske kan ha rött även till den andra..(?)..
    ja den har rött på tassarna på armarna
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-04 16:26:31 följande:
    Den lila med gröna kanter? Nä den har ju cerise tassar
    nää dom är ju röda med typ lila innuti..
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-04 16:27:33 följande:
    du trodde rätt Jag har ju småfolks vita mössa med cerise äpplen till den lurven.
    gör hon inte alls de är röda tassar med typ cerise innuti. annars hade nog inte bubblan valt denna mössan till den lurven

(Lånade bubblans bild)
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-04 16:38:35 följande:
    okej ja kanterna på tassarna är röda då men jag tänkte på just det cerise inuti Jag tycker det är finare med cerise mössa till iaf
    ja det tycker jag med men visst kan magda ha röda byxor till!
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2009-10-04 16:46:22 följande:
    ja det tycker jag med men visst kan magda ha röda byxor till!
    frida s menar jag ju {#lang_emotions_innocent} kan visst inte prata med gubben, laga mat och skriva här samtidigt
  • Buttelina

blää som jag fasar för denna kvällen!! ska käka, bada med barnen och sen mysa och lägga dom... sen ska jag ta itu me tradera {#lang_emotions_throwup} såååå trist att lägga ut

• Buttelina
    Pimm skrev 2009-10-04 17:38:31 följande:
    Visst är det tråkigt! jag hade 15 som gick ut fredags så jag ska packa men jag blev lite rikare iaf:) Butte, när ska ni köra till katvigsalgen? Ev skulle min bil hänga på er men det beror på lite olika faktorer som ska stämma för oss:)
    vi kör från malmö kl halv 7-7 typ
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14