Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tjollabolla skrev 2009-10-05 08:09:16 följande:
    Ja det är verkligen skitsvårt nu. Vi kör på lurv och softshell jacka, med pop överdragsbyxor. Men i fredags när han bara hade gympaskor var han ISKALL om fötterna så vi fick iväg och köpa ett par varmare.... Så jäkla svårt!
    oj var han kall hmm.. ja det har ju inte isabel och lillebror varit än.
    men ta då kängorna och ta med gympadojorna?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-05 08:25:47 följande:
    godmorgon nåt jag rekomendera är jacka och byxa meed fleece foder och gummi på utsidan perfekt till dagis ,varmt och skönt och slit tåligt
    mm jag vet men det andas ju inte {#lang_emotions_undecided}. har dock en jacka till isabel och funderar på en till lillebror, bara nu i övergången
  • Buttelina
    Flock skrev 2009-10-05 15:58:02 följande:
    STORMIS!!! Vill du ha pengar in på konto eller du vill ha pengar i handen i morgon???Hur mycket kan det tänkas bli??
    jag undrar med
  • Buttelina

en viss person i tråden är i snövit final

in och rösta med er

• Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-05 19:12:03 följande:
    hej gumman !Får jag lägga in en bild på viggo & tjejerna? Helt okej om du inte vill  Nelly har pratat om dina godingar heeeeela dagen. Allt bra?Hej hej alla förestenBUTTE har du fått iväg mitt paket? *ivrig*
    nää tyvärr inte jag fick ta över ett litet kusinbarn här idag för att hon hade krupp och mamman var tvungen att jobba..

men det ligger här packat och gubben min skickar det innan jobb imorgon

Flåt
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-10-05 19:43:15 följande:
    Har två önskemål till katvig salgen, har aldrig frågat innan och tänkte höra om nån skulle vilja vara gullig o hjälpa mig..Inga stora krav alls o blir inte sur om det inte finns, lovar!pliiiiis
    har ju redan växlat och kommer inte ha pengar över tyvärr (har inte växlat så mycket {#lang_emotions_surprised})
    solouniko skrev 2009-10-05 20:14:36 följande:
    Halloj! Varit ute i farten hela dagen, nu har Milla just däckat och jag fick lite datatid. Usch så kallt det är här! Snö på backen imorse, blåsigt och kallt! Hösten har verkligen kommit på riktigt. Imorgon åker vinterdäcken på! Visst måste årets lurvas vara små? Eller så har Milla växt tokfort! Hennes overall i 74 kommer ju absolut inte räcka hela vintern, och jag som tänkte ta 68 först Kan inte bestämma mig om jag ska köpa en lila eller en turkos i 80? Smakråd tack Köper jag en turkos overall så blir det en lila jacka, och tvärtom.
    har du flest mössor/underdelar som matchar lila/grönt eller turkos/cerise??
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-10-05 21:31:57 följande:
    Inte köpa så mkt... ???? din hädare! Inte säga så fula ord i denna fina tråd!
    haha du är för söt hur är det med din grabb?
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-10-05 20:59:52 följande:
    Ha, ibland är T bara för kul. Slängde upp några annonser och suckade för att en aldrig visades under aktiva. La upp den igen. Kollade sen mailen och såg att den redan blivit köpt på Köp-nu . Fick snabbt stängt ner den nyupplagda annonsen, tur att man hann!
    haha
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2009-10-05 21:47:08 följande:
    det är bra med honom, men tyvärr läker det fortfarande inte helt ok, inväntar svar från hans doktor vad vi ska göra nu.. Han mår hur bra som helst o lider inte av det alls, jo kanske att vi lägger om såret så ofta, gör ont att ta av tejparna. Han är så glad för sitt öra, det har ju blivit ännu finare nu när de reopererade.
    synd att det inte läker som ni vill, men kul att han mår bra och att örat är fint
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2009-10-06 17:14:40 följande:
    Hellloooooo Precis fått Småfolkleverans av söööta snälla Butte som fick sin Gubbe att svänga förbi mig trots omväg Katvig gänget är med andra ord på väg hemåt Var tydligen väldigt utplockat och inget gammalt idag heller Men dom har säkert fyndat ändå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14