• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Smileycat

Nee, nu går denna mamman o lägger sig.. Ögonen börjar rulla bakåt tom framför datorn
    Sov gott tjejer! Det lär jag nog göra då när jag är så här trött! Kan knappt hålla mig vid medvetande..

(¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-07-07 23:54:37 följande:
    DUNIS: vilka UNDERABAR bilder i bildis dom verkar ha döroligt ihop
    Tack! Ja, de var verkligen sååå söta tillsammans. De försvann till lillstugan och när jag gick dit fann jag dem som på kortet. De satt och "pratade"och hade kaffekoppar och sånt framme. Som ett litet pensionärspar
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-07-08 00:07:50 följande:
    Tack! Ja, de var verkligen sååå söta tillsammans. De försvann till lillstugan och när jag gick dit fann jag dem som på kortet. De satt och "pratade"och hade kaffekoppar och sånt framme. Som ett litet pensionärspar
    åhh men sicka gullungar
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Emmsan

mååårning åhh idag ska mysgrodan beställa molo jag som INTE skulle ha ngt o tyckte allt va fult rök på en liten beställning iallafall hahaha så om ngn vill ha ngt speciellt kanske ni ska maila henne nu idag :)

• Kristyr
    Emmsan skrev 2009-07-08 07:49:15 följande:
    mååårning åhh idag ska mysgrodan beställa molo jag som INTE skulle ha ngt o tyckte allt va fult rök på en liten beställning iallafall hahaha så om ngn vill ha ngt speciellt kanske ni ska maila henne nu idag :)
  • Emmsan
    Kristyr skrev 2009-07-08 08:05:06 följande:
    inte kul trodde det skulle bli en billig höst hahahha
  • Mosen08
    Emmsan skrev 2009-07-08 07:49:15 följande:
    hehe nu har jag mailat mysgrodan, hoppas att det är ok att beställa finns ju så himla mkt fint till baby flick så jag tog det jag helst vill ha, det lär ju bli dyrt ändå
    Neo -06 & Moa -08
  • Emmsan
    Mosen08 skrev 2009-07-08 08:21:21 följande:
    hehe nu har jag mailat mysgrodan, hoppas att det är ok att beställa finns ju så himla mkt fint till baby flick så jag tog det jag helst vill ha, det lär ju bli dyrt ändå
    tror absolut det är ok o beställa hon ska ju ändå lägga en order så :) jag blev så rackarns glad att jag hittade en överdel som matchade de randiga fiina byssorna på flick med ljuslila muddar :) o sen va jag sugen o testa den lite tightare modellen till killarna på tröja så vi får väl se :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14