• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • RååSa BuBBlan
    snigelina skrev 2009-07-08 10:34:16 följande:
    Åh vad mysigt för henne! Förstår att du saaaaaaaknar Jag har bara varit ifrån min lillskrutt knappt ett dygn som mest och det var jobbigt..
    Ja, hade jag fått bestämma hade hon vart hemma Men hon vill verkligen åka och dom har så mysigt ihop dom där tre {#lang_emotions_sunny} Bubblan är en liten finsmakare och faffas kovvar e godast i världen dom pratas de jämt om när dom ska ses..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 10:31:37 följande:
    Ja hon har varit med farmor och farfar i deras husvagn i Mariefred Hon tycker det är såååå spännande med husvagn Hon åkte i Måndags kväll så två dagar har hon varit där å mamman saaaaaknar
    Åh hon har säkert haft det super mysigt, men man saknar varandra ändå. MASSOR!! Mina två sov över 1 natt hos farmor o farfar förra veckan. När jag hämtade dem så sa min lille kille -Jag har saknat dig mamma! och fick en bamsekram  å puss {#lang_emotions_heart} Men de tycker det är jätteskoj att åka iväg och sova över hos mormor och farmor & farfar samt hos min bror.
    Plutten & Pluttan
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-07-08 10:38:29 följande:
    Åh hon har säkert haft det super mysigt, men man saknar varandra ändå. MASSOR!! Mina två sov över 1 natt hos farmor o farfar förra veckan. När jag hämtade dem så sa min lille kille -Jag har saknat dig mamma! och fick en bamsekram  å puss  Men de tycker det är jätteskoj att åka iväg och sova över hos mormor och farmor & farfar samt hos min bror.
    Ja de blir så enormt tomt här hemma!!! Som att man saknar en arm

Va go han e lillkillen {#lang_emotions_heart} Bubblan brukar säga när nån varit borta " Å jag äskar dig när du vatt botta"   Kan tolkas hur man vill då
  • RååSa BuBBlan
    Mosen08 skrev 2009-07-08 10:41:05 följande:
    Jag fick hem denna till Moa igår men den va jättestor dessutom kändes den lite väl nattlinneaktig..www.oki-doki.se/
    Den är aningens lång tyvärr {#lang_emotions_undecided}
  • jacao
    snigelina skrev 2009-07-08 10:33:03 följande:
    kolmården
    Ja, jag tror det också
    Får väl nöja mig med lite "torrshopping" så länge

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 10:33:39 följande:
    Å är det ett val så säger jag Kolmården
    Nja... om jag känner mig själv rätt så kommer väl de där grejerna att hamna här förr eller senare ändå...
    Men jag kan kanske hålla mig tills efter kolmården, ja så får det bli *stänger ner llm*
  • Busbellan
    Emmsan skrev 2009-07-08 10:16:18 följande:
    mm den är ju det till o från vi har sååå mycket o göra i sommar  med bröllop o annat så vi hinner bara va där ibland först tänkte vi lägga ut en annons o hyra ut den men man vågar ju inte det när man inte känner dem som kommer
    Åh, låter lockande, skulle mycket väl kunna tänka mig att hyra den några dagar, var står den?
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    katarina118 skrev 2009-07-08 10:44:48 följande:
    dum fråga men vad är llm?
    Lucky little me
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Buttelina

hej tjejer

fnular lite på en moderat molo lista

fast först måste jag visst handla bullar och lalamjölk till barnen

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14