Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

isako skrev 2009-07-09 22:54:00 följande:
    Hihi det är växalådor... haha Sådana vita Ikea med lock på. Näst största strlken 3 stycken o då ligger strlk 80 redan i garderoben.. hihi. Men fiiiiiiin kommer hon att bli Speciellt i strlk 92
    HAHAHA ja snålis heter dem va=P lådorna.. jag har ett par av dem med å stl 80 åkte in i max garderob häromdagen med.... inte alla 80 men de som ja trodde skulle passa=)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    isako skrev 2009-07-09 23:19:56 följande:
    hahaha ja dessa "fina" presenter... hua
    HAHAHA känner med igen det... för ett tag sen så fick ja kläder av min gudmor til min son.. mamma hade sagt till henne att inte handla då ja va kräsen å bara handlade märkes kläder nuförtiden hahahha.. men hon kom men kläder ändå .. hon hade varit inne i en fin barnbutik å fått det senaste ..var visst ngt italienst ..men GAH de var inte fina å verkligen inte min stil... =S...

hmm behöver ha nya skor till maxen..... behöver ett par i stl 20 tro ja han har 18 i sina kavat men de börja bli trånga nu...sen råkade ja köpa ett par extra pop skalbyxor sist ja va där i stl 74 (stoora sånna) i denim färg... så fina .. men va ska ja med två till=P...få se blir vella säkert tradera i slutändan haha... som vanligt
  • Greksmurfen

bubblan va ledsamt=( man samlar ju molosar av en anledning=P...

jag e ju snart ägare av ett par nya kaninleggings i stl 104 med lapp på=P.. det ni..170kr fick ja ge för dem med=) tevligt med trendsales vet ja...

måste ta å lägga ut lite på T här med har ju 5 stora plats boxar med urvuxta maxklöder å det e bara upp till stl 68  =S... å vi har ara kallförråd se de lagras i hans rum för tillfället.... få se om ja får upp nga snart .....annars blir det vella imorn...

• Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 20:48:18 följande:
    Va! Tycker du?   116 som är lagom till skolstart   *perfa*  Nä jag kan KANSKE gå med på att sälja bort nån 110-116, men fasiken inte alla!! Vissa är för fina å blir jättebra år 2014 till Bubblan Jag kanske måste avstå vissa av höstens ändå.. Ska kanske ta guldäggen bara å sen skippa sån där som e "oki" bara
    fast iof ja handlade ju kläder till max i stl 98 innan han ens va påtänkt hahahaha just för att ja tycte det vatt fint =)
  • Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 20:52:14 följande:
    Nääääääää!! Har du hittat ett par niner leggings  Helt nya åxå??? Fyyyyy tusan va orättvist!!!   *V I L L H A*
    JA SÅÅÅÅÅÅÅÅ FINA E DOM
    =P...... isako hjälpte mej eftersom ja inte hade ngt konto på trendsales...hmm skulle gett dem till min brorsdotter men funderar på å hamstra dem själv till framtida tjej=) .... de e ju såååå fina..... haha undra hur mkt ett par sådana hade gått för på T? =P.....
  • Greksmurfen

vilka har varit de popläraste trycken från våren???
    pärlplatte vet ja{#lang_emotions_wink}, vad mer>??

• Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 20:57:27 följande:
    Då e du fasiken värre än mig   *ASG*

=) ja det kan ju vara bra å veta ..haha starta med ett högt utrop=P ¨
    va därför ja inte länkade med länken i forumet
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-10 20:58:23 följande:
    Å de kan gå vääääääääääldans högt på T *fy sjutton va fina*
  • Greksmurfen
    Theina skrev 2009-07-10 21:05:54 följande:
    pärlplatte är lätt min favoriter poppis är väl också aqua flower..
    ja de e efina hade ja haft tjej så hade ja haft en del av dem =P.....hade ett par pärlplate leggins ute ..de gick ut precis=)..hahaha 3 st som budade 1 min innan =P
  • Greksmurfen

lillronja ...fin kombo=).... den bodyn från villervalla köpte ja till max igår=).. de hade ju ta 3 betala för 2=)

• Greksmurfen
    Tasha78 skrev 2009-07-10 21:26:07 följande:
    jag hade dragit ner diskussionen med gubben
    tack för hjälpen med bilderna å ja de blev rätt=)... älskar den kombon med stjärnbyxorna å cartoontröjan =)... hmm hann vara en dag bara innan en viss bebbe läckte blöja=S.... å stackars cartoonsuiten fick vara med om samma öde idag=S.. inte kul
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14