Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

liljan: fyy stackars maia=(..... har tyvärr inga råd ja heller...... du har inga större medicinsprutor så du kan testa å åge henne lite mer vatten å fräs på lite när du sprutar in , ta gärna ljummet så kanske det kansk hjälpa blir som ett mini lavemang.... finns ju medicinsprutor med 20-50ml med...... fast kanske inte så vanligt man har det hemma...iof

maia har bodysuits i stl 92 va i molo??? hur funkar dem stl mässigt?

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 23:07:12 följande:
    jag har bara gett henne två sprutor med en tipp som knappt var en cm lång så jag skulle nog inte kalla det att jag grejar med henne...man får ju ge microlax o sånt själv hemma vilket ju går längre in i tarmen. Jag ville bara känna att jag testat allt innan jag ringer sjukhuset, för sist sa de t.o.m till mig att testa att spruta upp lite ljummet vatten innan vi kom in, så de kommer säkert fråga imorgon om vi testat det.
    kom på en sak du kan inte ta microlaxtippen å fästa på 20ml sprutan??? å ta olivolja eller raps å ljummet atten å fräsa in det så att säga så bajset får till sig att ruckas??

vet ju inte om det går men då får man en bra tipp iaf å en större spruta...

lite tjat men ser inte att du svarat maia har 92 i molo bodysuit va? å de e lagom?
  • Greksmurfen
    Greksmurfen skrev 2009-07-11 23:12:49 följande:
    kom på en sak du kan inte ta microlaxtippen å fästa på 20ml sprutan??? å ta olivolja eller raps å ljummet atten å fräsa in det så att säga så bajset får till sig att ruckas?? vet ju inte om det går men då får man en bra tipp iaf å en större spruta... lite tjat men ser inte att du svarat maia har 92 i molo bodysuit va? å de e lagom?
    sen finns ju kaffelavemang.... mga som använder eftersom det är mkt effektivt....läste om det på webben nu.... skulle kanske vara ngt inte som ett helt lavemang då men små doser med hhjälp av 20ml sprutan??... ... bara en ide, vet dock inte effekten i små doser eller på barn ..vem vet du kanske får en koffein maia efteråt?? en hyperpigg sådan =P
  • Greksmurfen
    h80 skrev 2009-07-11 23:20:11 följande:
    Jsg ger min lilla sempers magdroppar, om jag gkömmer någon dag blir hon direkt hård i magen, så de fungerar
    de fick max med de första 3mån för hans kolik....funkade ok...
  • Greksmurfen

hmm ni som har handlat på rackarmaja får ni en bekräftelsemail direkt efter???.... gjorde ett köp....tro jaiaf =S gick alla 4 stegen ...men ahr inte fått ngt mail än sen när ja kollar sidan så finns fortfarnde min kundkorg där med grejerna i?!? å försöker ja förtsätta där så finns ju inte alla grejer nu... så hmm har man genomfört den eller inte?

• Greksmurfen
    Theina skrev 2009-07-11 23:35:55 följande:
    bra fråga.. kanske inte? jag har inte erfarenhet av att handla där sen tidigare, men nu ikväll har jag handlat lite där och då fick jag bekräftelsemejl därifrån direkt.. lite av det jag la i min varukorg tog slut innan jag hade kollat igenom allt, så jag fick himla bråttom att genomföra köpet, haha.. vad är det du har/vill köpa?
    allt fanns förutom dalmatiner linnet i stl 104 som ja letat som en tok efter till min brorsdotter var gång ja funnit den så har den försvunnit innan ja hunnit  köpa den så e det borta nu så e det 4de gången det händer å det e lite surt=(
  • Greksmurfen
    tinkerbell74 skrev 2009-07-11 23:37:58 följande:
    Man får en orderstatus via mail, men den gäller inte eg. förrän du får ett manuellt mail av henne. Om grejerna finns kvar i korgen så låter det inte som att du slutfört...
    =(... åhhhhh va ledsen ja blev nu... ja som hittat allt på samma sida med...
  • Greksmurfen
    Theina skrev 2009-07-11 23:53:18 följande:
    skumt ? jag har beställt ett par awua flower leggings i 104 som inte fanns enligt hemsidan, men de fanns i butik ändå ? underbart tyckte jag iaf.. men damn att dom inte svarar på om grejerna jag vill ha finns kvar vart ligger butiken föresten? vääääärsta lyx att bo så man kan gå dit, där finns såå mkt jag vill ha..
    mkt liten butik va det..ligger i kalmar...var hos svärföräldrarna som bor där å hälsade på å sååååå skoj e det ju inte med de mötena=P... så blir inte så mga trippar till kamlar
  • Greksmurfen
    isako skrev 2009-07-11 23:52:19 följande:

hehe har med haft min lilla vakna terrorist här=P.... senaste två dagarna har han somnat gnällig å dan vid kl 22.00 å han sover vid 19 i vanliga fall... hah men dina tar nog priset idag haha så lite valium skulle nog inte sitta fel ien sådan situation =P
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14