Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Godkväll

Smiter in en runda medans gubben nattar Liam, hoppas det går smidigare än igår.
    Kom just hem från mormor och morfar och en maaaaassa jordgubbar, tror jag spricker snart så många åt jag O Liam fick åka med morfar på en av hans mopeder, gissa om ungen var överlycklig

LIAM
  • ängeln83

O nu kommer jag igen
    Liam somnade precis, lite sent men då blir det iaf sovmorgon imorgon

LIAM
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 21:42:18 följande:
    min är fortfarande vaken o jag får ändå ingen sovmorgon, hon vaknar alltid ca. kl.7 ändå
    Huuuuuuuh, när brukar hon somna då?
    Liam strular alltid med nattningen men sover ändå oftast sina 12 timmar på natten.
    LIAM
  • ängeln83
    isako skrev 2009-07-08 21:50:35 följande:
    Tjejer snälla kolla på bilderna. Skall skicka iväg min fin alista nu o måste bestämma size.. Är de fööör stora? Är strlk 80 på min lilla skrutta. 74 sitter nog perfekt just nu men har så mycket och det är ju tänkt att användas i höst. Vad tror ni? Ok med 80 eller skall jag tänka om o ta 74?
    Jag hade nog köpt 80 om dom ska användas till hösten. Men sen beror det ju på hur man vill ha byxorna, jag gillar när dom är lite baggy.
    LIAM
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 21:53:10 följande:
    Hon somnar oftast kring 23. Sover MAX 8 timmar per natt, glad om hon gör det. Nu när hon är blöjfri så vaknar hon ju ibland o vill gå på toaletten o då tar det en stund innan hon somnar om så nu sover hon mindre. Nu har hon inte bajsat sen i lördags så hon sover ganska oroligt också...förstoppad igen men har gett movicol nu så hoppas det kommer imorgon (o inte i sängen inatt )
    Men oj...sover hon något om dagarna då? Verkar vara en pigg Maia det där

Hoppas movicolen hjälper, inget roligt att vara förstoppad, OCH att det kommer imorgon
    LIAM
  • ängeln83
    isako skrev 2009-07-08 21:59:51 följande:
    Ja alltså jag tror själv det med, då jag också gillar dem lite pösiga. Vet när jag köpte vårens sommarens i strlk 68 o de började sitta precis så slutade jag använda dem I värsta fall får jag la byta till 74 Tack tjejer
    Jag har ofta gjort misstaget och köpt för smått, köpte typ 10 par Molo brallor i storlek 74 förra våren, sen gick det bara några veckor och dom var för små, så jag fick sälja på T och leta reda på alla print i 80 Just storlek 74:a hoppade Liam i princip över, han hade väl en riktig växt period då.
    LIAM
  • ängeln83
    Raihana skrev 2009-07-08 22:07:06 följande:
    Hur gammal var din kille när han började använda stl. 80? Är nyfiken för jag har nämligen beställt 80 till min tjej som är betydligt äldre än Isako´s.
    Hum, tror att han var runt året.
    LIAM
  • ängeln83
    Raihana skrev 2009-07-08 22:13:25 följande:
    Ok, var han "normal" stor?
    Kollade just i hans bvc bok och på 1 års kontrollen vägde han 9 kg och var 78 cm lång.
    LIAM
  • ängeln83

Morning girls.

Trodde Liam skulle ta sovmorgon idag, men han vaknade kl 7, släpade ur mej ur sängen, gick till vardagsrummet, pekade på tv:n och skrek HEEERBIIIIIIIIIIIIE
    Då kunde jag iaf sova vidare tills filmen var slut när han kom in och skrek herbie igen

Idag har vi det nästan kallt, bara 15 grader, hoppas verkligen på lite mer värme nu när vi snart åker.

LIAM
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 08:54:27 följande:
    Hihi har tagit ett test från intelligender (intelligender.se) nu
    Åh vad spännaden .-)
    Har kikat på dom där men jag är väl lite skeptisk.
    LIAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14