Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-08 21:50:35 följande:
    Tjejer snälla kolla på bilderna. Skall skicka iväg min fin alista nu o måste bestämma size..Är de fööör stora? Är strlk 80 på min lilla skrutta. 74 sitter nog perfekt just nu men har så mycket och det är ju tänkt att användas i höst. Vad tror ni? Ok med 80 eller skall jag tänka om o ta 74?
    Jag tycker helt klart 80 är för stort, jag vill inte ha mina byxor så baggy.
    Jag har beställt 80 till min tjej, så jag skulle ta 74 till Mirre, tror ändå hon kan ha 74 länge till.
  • Raihana
    Busbellan skrev 2009-07-08 21:52:59 följande:
    ja, så hård hade jag också kunnat vara om det hade funkat, men tyvärr förstår ju inte August sambandet mellan orak och verkan så det går varken muta eller hota
    Måste bara få säga att det bara lyser bus om din söta kille! Blir så glad av att se 200% bus i hans blick, underbart!!!
  • Raihana
    Willhellmina skrev 2009-07-08 21:58:07 följande:
    Long time no see..... Hoppas ni alla mår bra. Är shoppingsugen men hittar ingenting just nu Tror jag ska åka hem till Liljan o loppan och kolla i hennes lådor lite
    Ja, där lär du nog hitta en hel del.
    Så det är så man gör om man vill shoppa ngt kul!
    Ok, Julia och Bubblan: Here i come!!
  • Raihana
    Busbellan skrev 2009-07-08 21:58:59 följande:
    Tack Ja han är en buskille.Idag gick det dock inte som han hade tänkt sig. vi håller ju på att få staket uppsatt, så idag har de kommit så långt så det går en vajer längst upp och en längst ner, bara nätet som ska dit alltså.August tänkte ta sin vanliga rymning och springa runt grannarnas hus. han såg nog den övre vajern och den kom han ju under, men missade den nere vid marken och föll platt fall ner i gräsmattan. ja så gick det med den rymningen
    Stackarn! Han gjorde sig väl inte illa?
    Tnk vad förvånad han kommer att bli när ha nitne kan rymma mer
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-08 21:59:51 följande:
    Ja alltså jag tror själv det med, då jag också gillar dem lite pösiga. Vet när jag köpte vårens sommarens i strlk 68 o de började sitta precis så slutade jag använda dem I värsta fall får jag la byta till 74 Tack tjejer
    Maila nån butik och be dom ta innerbens längd på ett par och jämför med vårens, kan ju skilja otroligt mycket.
  • Raihana
    ängeln83 skrev 2009-07-08 22:04:41 följande:
    Jag har ofta gjort misstaget och köpt för smått, köpte typ 10 par Molo brallor i storlek 74 förra våren, sen gick det bara några veckor och dom var för små, så jag fick sälja på T och leta reda på alla print i 80 Just storlek 74:a hoppade Liam i princip över, han hade väl en riktig växt period då.
    Hur gammal var din kille när han började använda stl. 80?
    Är nyfiken för jag har nämligen beställt 80 till min tjej som är betydligt äldre än Isako´s.
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-08 22:09:42 följande:
    Jag har maila mysgrodan o fick precis svar (Me löööve mysgrodan ) De är 2 cm kortare än pärlplattorna - dvs lika långa som gul/vita bubblorna o då är det ju perfekt haha som jag då med vårens/sommarens. Flower & pärlplatte printet har jag köpt 2 ggr (Ibland 3 till växalådan)
    Vad var måttet? Tänkte på min tjej?
    Jag har beställt 80, då kan hon ha dom nu i höst och sen blir hon väl förhoppningsvis blöjfri till våren så då borde hon ju kunna ha dom då med. Då tar ju inte blöjan upp en massa plats.
  • Raihana
    ängeln83 skrev 2009-07-08 22:10:07 följande:
    Hum, tror att han var runt året.
    Ok, var han "normal" stor?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14