Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Theina skrev 2009-07-08 22:54:21 följande:
    Raihana: Jaså det var du som stal min aqua flower suit från eleraff.. *morr*
    Yes, i know! Såg ditt inlägg här om dan när du jagade tjuven.....
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 22:55:25 följande:
    Har inte den tunikan tyvärr
    Ok, tack i alla fall.
  • Raihana
    isako skrev 2009-07-08 23:04:24 följande:
    Ok, men ändå ingen anledning enligt mig. så länge man inte är så tjock att man inte kan ta hand om sina ungar så är det väll skit sak samma?!
    Näe, precis!
  • Raihana
    Theina skrev 2009-07-08 23:06:27 följande:
    Haha, illailla.. men de hittade annat fint till mig istället så det gör inget
    Sicken tur!!
  • Raihana
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-08 23:10:12 följande:
    Ang kommentarer... när jag berättade för en tjej att vi skulle gifta oss nu men ha fest nästa år så va vi hel konstiga.. HALLÅ, man har liksom bröllop och bröllopsfest samtidigt... Men nej,inte vi!   BTW så har min ring kommit, jag har suttit och stirrat mej blind på den hela kvällen så de blev ingen molo shopping synd bara att de e så mååååånga dagar tills den hamnar på mitt finger...Dags för sängen nu... Sov gott tjejer!
    JA, folk får för sig så mycket! Kul att du gillar ringen!

Som vi, vi hade inga vigselringar eller förlovningsringar heller för den delen när vi gifte oss. Hade helt enkelt inte hittat DEN ringen.
    Hittade efter 2 1/2 år som gift. Folk kan diskutera det än idag på bröllop när bruden visar ringen.....men tänk o du som inte ens hade ring....som om det var det viktigaste i det hela.
  • Raihana

Goddag i tråden!

Hoppas det ngt kul? Kom just på att det är inte ens 6 veckor kvar tills min lilla tjej ska börja dagis Hur ska detta gå, måste nog trösthoppa ngt!

• Raihana
    Incommunicado skrev 2009-07-09 13:55:09 följande:
    Dagis är toppen, iaf för min lilla grabb, han stortrivs! Jag är mer orolig att han ska sakna vännerna och rutinerna nu under semestern... och sen när jag är mammaledig.
    Klart jag vet hon kommer trivas, det är helt ur egoistisk synpunkt.
    Hon är ju ändå 4 år när hon börjar, kommer nog inte ens få vara med på invänjningen...
  • Raihana

Hej alla goa pölsekärringar!!

isako skrev 2009-07-09 20:17:41 följande:
    Köpte denna av henne. Så kallad ny.... Lapp saknas - Ok hon har inte skrivit att den finns men skriver man ny så..? Och den är SKITIG!!! Mat & Chokladfläckar över hela klännigen. PLUS tvättad minst en gång då den luktar sköljmedel.... www.tradera.com/Tommy-Hilfiger-klanning-i-stl...
    Alltså lappar sliter jag själv bort ganska fort om ungarna ska prova och så,har så lätt sönder plagget, men plagget är ju fortf. nytt. Och lukat sköljmedel och så kan det ju göra om det ligger med andra "stinkis" kläder
    Men fläckar är ju onekligen svårt att bortförklara.
    Såg ju att hon hade ett par neg. , men har du mailat henne?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14